Christiαno Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Det stod mellom Rocket League og The Witcher 3, men jeg endte opp til slutt med sistnevnte, om jeg måtte velge én. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Omtrent det eneste spillet fra 2015 som jeg har spilt noe særlig av er Total War: Attila. Som har blitt sagt av flere før meg, så venter jeg også helst rundt 6 måneder etter utgivelse før jeg kjøper et spill. Da slipper man de verste feilene og barnesykdommene. Attila var bra det, men kan ikke velge det som årets spill uten noe sammenligningsgrunnlag. Lenke til kommentar
Therealkorris Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 For meg personlig, uten tvil og ingen i nærheten The Witcher 3 Lenke til kommentar
NoNickNameTheGreat Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Tales from the Borderlands er helt klar mitt favoritt spill fra i år, ser at det er skrevet tales OF the borderlands i docs menyen btw. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Dette var lett. Cities Skylines! Lenke til kommentar
Skink3 Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 Favorittspill er nok utentvil Rocket League(over 300timer spilt nå), enkelt og veldig bra. Rett bak kommer (selvsagt) fallout. Årets skuffelse må være star wars battlefront, var så klar for en episk runde med pov pov så var det rett og slett ikke bra nok. Grafikken er vel kanskje noe av det beste jeg har sett, ellers var det utrolig kaos og kjedelig å spille. Synd. Lenke til kommentar
RetardedBuckets Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 Nå må folk slutte å tulle! Witcher 3 er selvfølgelig årets spill. 1 Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Er nok mest positivt overrasket over Witcher 3. Men jeg har brukt mest tid på Kerbal Space Program. Det ble jo faktisk endelig lansert i år, selv om det føles som om jeg har spilt det en evighet. Men langt fra lei for det. Lenke til kommentar
Jaxhon Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Det beste spillet for min del dette året er Fallout 4 , men stemte på SOMA fordi den ikke kommer til å få så mange stemmer og jeg vil ikke at den skal bli glemt. Lenke til kommentar
Stoltenberg Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Det beste spillet for min del dette året er Fallout 4 , men stemte på SOMA fordi den ikke kommer til å få så mange stemmer og jeg vil ikke at den skal bli glemt. Det er et kjent fenomen kalt "idol-dilemmaet". Det man oppdaget da Idol var en av de mest populære underholdningsprogram som gikk på TV, var at folk ikke stemte på den artisten de synes var best. Ofte hadde man en favoritt, men også en eller flere andre man synes fortjente ære og berømmelse. De som stemte, stemte ofte ikke på den de synes burde vinne fordi det lå en (ubevisst) antagelse i dem, at "alle andre" kom til å stemme på den man egentlig synes var best. Derfor var det ikke så farlig at de stemte på noen andre enn favoritten. 1 Lenke til kommentar
Tønne Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Ganske enkelt for min del. Bloodborne 1 Lenke til kommentar
FB.303676637 Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Rocket League har gitt meg mest spillglede i år uten tvil! Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Ja, jeg veit, altfor "AAA," men min stemme må nok gå til Witcher 3, fordi det enkelt og greit er det spillet jeg har vært mest hekta på i år, med begrenset tid og mulighet til å spille alt mulig annet. Noe som dessverre betyr at det helt sikkert er flere perler som går under radaren. "Altfor AAA"? Hva skal det bety? Kan ikke AAA være skikkelig gode spill? Eller er det for "casual" for deg og hipstervennene dine?? Etter min mening så er The Witcher 3 kanskje årets beste eksempel på hva som er bra med AAA-spill, spillet hadde ikke vært mulig å lage på et mye mindre budsjett. 4 Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Ble Phantom Pain da jeg ikke har spillt FO4 eller The Witcher 3 enda, men skal sies at jeg gleder meg til å prøve begge. Lenke til kommentar
IceBlitz Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Stemte Fallout 4, men vurderte også Mad Max siden jeg likte selve universet og stemningen der meget godt. Fallout 4 er uansett over alt annet for min del, et mesterverk av et spill Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 The Witcher 3 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Stod mellom Fallout 4 og MGS, endte opp på MGS. Witcher 3 på en god #3. Lenke til kommentar
Kristoffer Solheim Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 Er Age of Empires et alternativ? ? Lenke til kommentar
oyso Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 stemt http://www.imdb.com/title/tt3355554/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 21. desember 2015 Del Skrevet 21. desember 2015 (endret) "Altfor AAA"? Hva skal det bety? Kan ikke AAA være skikkelig gode spill? ...AAA kan være gode spill. Ofte er de imidlertid forenklet for å nå så stor kundemasse som mulig, aka. "konsollifisert", at de ikke blir morsomme/interessante. AAA blir for ofte som blondiner; pene, dumme og ganske fort kjedelige. Det er et eller annet som skjer når en fjerner "realisme" eller "logiske elementer i spillverdenen" for at det skal bli "lett"/"enkelt" å spille. Noe av det samme kan skje med lavbudskjett spill, men da fjernes gjerne ting på grunn av pengemangel. Ting blir "uferdig". De beste spillene vokser frem når utvikler er "tro" mot egen idé og samtidig får dette til innenfor de økonimiske rammer prosjektet har. Altså når en ikke tar hensyn til for store kundegrupper/inntektspotensial, men utvikler litt "snevert" og primært etter "kunstneriske" hensyn. Sånt skjer oftest med halvstore prosjekter, men unntak finnes selvsagt. Endret 21. desember 2015 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå