Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Fant ikke CSGO så sendte det inn manuelt.Æh... er ikke CS:GO fra 2012 eller noe ? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Svaret var lett, det var Super Mario Maker ?? Lenke til kommentar
Respwner Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Hva med å la oss stemme så lenge vi er logget inn som bruker på gamer.no/forumet, logge inn med google, urg... Iallefall mitt tips til neste år, men er vel sikkert lettvint for de som setter opp avstemminga å benytte google. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Har i grunnen spilt for lite av spill sluppet i år til å vurdere om de er best.. Jeg spiller uansett for tiden Dota 2, så da blir det ikke tid til noe annet egentlig utenom litt cs og Grim Fandango innimellom. Lenke til kommentar
NoirNow93 Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Litt vel sent kanskje Lenke til kommentar
TST Skrevet 14. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2015 (endret) Synes også det er litt tidlig å ha en avstemming før en av årets store GOTY-kandidater er lansert, så det går uansett ikke å stemme. Vi skal ikke gjennomføre leserkåringen før på nyåret. Derfor er avstemningen åpen frem til søndag 3. januar, slik det står i artikkelen. Hva med å la oss stemme så lenge vi er logget inn som bruker på gamer.no/forumet, logge inn med google, urg... Iallefall mitt tips til neste år, men er vel sikkert lettvint for de som setter opp avstemminga å benytte google. Vi hadde ikke anledning til å sette opp en intern avstemningsmodul for dette formålet, så da brukte vi Google, da vi antok at de fleste har Google-konto. Alternativt kan man gjerne sende meg en e-post på tst(a)gamer.no, så skal jeg legge inn stemmene manuelt. Ikke noe problem! :-) Endret 14. desember 2015 av TST Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Kommer nok ikke til å stemme i år, ligger gjerne ca 6 måneder bak til ting er patchet og alle DLCer er ute osv. Så har ikke spilt så mange av 2015-releasene. AtW Lenke til kommentar
Espen Jansen Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Personlig savner jeg Persona 4: Dancing All Night på nedtrekkslisten – det fikk min stemme. <3 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Letteste valget noen sinne for min del. The Witcher 3 er for meg ikke bare årets, men tiårets beste spill. Herregud for et spill! Men regner med at Fallout 4 kommer til å sanke flere stemmer og ta førsteplassen 3 Lenke til kommentar
MuffinMatt Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 ...er det bare jeg som ikke finner linken til denne avstemningen i artikkelen?(mobil bruker) Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 ...er det bare jeg som ikke finner linken til denne avstemningen i artikkelen?(mobil bruker) Jeg tror du må være logget inn på Google-kontoen din for at avstemningen i det hele tatt skal dukke opp. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Fallout 4 selvfølgelig! 1 Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 MechWarrior Online... Lenke til kommentar
Tellan Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Årets spel for min del blir: "Keep talking and nobody explodes" Er det spelet på steam som har fått den største prosentandelen positive tilbakemeldingar. 1 Lenke til kommentar
Sanic Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Må vel bli Fallout 4 det.... Lenke til kommentar
Ping7 Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Er vel HotS som har klart å lure flest timer (og penger) ut av meg av disse spillene, så jeg må vel stemme på det. Storkoste meg med Game og Thones også. Anbefales på det sterkeste hvis du liker TV serien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå