TST Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Gamer.no gjennomfører stor leserkåring.Stem på ditt favorittspill fra spillåret 2015 Lenke til kommentar
MelohnJohn Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Soccer Physics 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Er ikke sikker på om jeg har spilt noen AAA i år som er nye, eneste spillet jeg i hue kommer på er fra 2015 som jeg likte er stardrive 2, men det er langt fra et AAA. Tror alle stor jeg har spilt i år er fra 2014 eller eldre? Må sjekke steamen min og se hvilke spill jeg har fra 2015 Lenke til kommentar
empes Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Er ikke sikker på om jeg har spilt noen AAA i år som er nye, eneste spillet jeg i hue kommer på er fra 2015 som jeg likte er stardrive 2, men det er langt fra et AAA. Tror alle stor jeg har spilt i år er fra 2014 eller eldre? Må sjekke steamen min og se hvilke spill jeg har fra 2015 Godt å få informert oss om det, da vet vi at du ikke rører nye AAA spill for det er for mainstream! 8 Lenke til kommentar
Baini Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 For meg personlig blir det Heroes of the Storm, selv om det ikke er perfekt på noe vis, og at det er andre spill som er bedre. Så har Heroes gitt meg mest glede på tiden jeg har brukt på det. Av andre spill så er det ikke så mangen jeg faktisk har kjøpt heller dette året (god del penger forsvant inn til Blizzard), eneste jeg kommer på i farten er Fallout 4 som jeg storkoste meg med også. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Rocket League, med Life is Strange rett bak. 2 Lenke til kommentar
Wangfu Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Fallout 4 ligger nok på topp, Rocket League rett bak der igjen. Fortsatt ikke ferdig med Fallout 4 etter 160 timer played så med tanke på valuta for penga så må det jo havne der. Skal vell dog sies at settlements tar en god del av de timene. 3 Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Står mellom Batman Arkham Knight, PC-versjonen og Evolve, grunnet single player campaign Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Ori and the blind forest 2 Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Ingen av mine 10 favorittspill fra 2015 er på lista engang, men ingen av dem hadde fått noen stemmer uansett.. Synes også det er litt tidlig å ha en avstemming før en av årets store GOTY-kandidater er lansert, så det går uansett ikke å stemme. (Jada, jeg vet at ingen er interessert i et ordentlig Fallout-spill.)Shovel Knight er forøvrig fra 2014. Det er fryktelig sløvt, men det er jo lista i sin helhet også forsåvidt. Var den med på lista i 2014? Hvis ikke kan jo håpe på at at det blir mulig å stemme på noen av 2015s beste spill til neste år..... PS: Ja, den var tydeligvis med i fjor, siden til og med en av skribentene hadde den på sin liste. http://www.gamer.no/artikler/feature-dette-er-vare-personlige-spillfavoritter-i-2014/166462/2 Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Nå spiller jeg sjelden spill samme året det gis ut av flere grunner. Eneste spillet på lista jeg har spilt i år hadde nok blitt mitt naturlige valg uansett. Tipper det blir valget til veldig mange andre også.... Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Legger inn en rent symbolsk stemme på The Legend of Heroes: Trails in the Sky Second Chapter. For min del er dette svært tradisjonelle og historiefokuserte JRPGet det beste spillet som kom ut i 2015, akkurat som First Chapter var min favoritt i 2014, men selvfølgelig har det ingen sjanse i en slik kåring der de store AAA-titlene naturligvis vil stikke av med topplasseringene. Lenke til kommentar
Neymar10 Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Rocket League er årets sportspill Lenke til kommentar
Zicos Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Skuffende at ikke kan være med å stemme med mindre en har Google-konto..... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 PS: Du MÅ være logget inn i Google for å få opp avstemningsskjemaet... For å delta på noe i et nettsted må man altså være registrert som produktet til et annet nettsted. Slikt er uaktuelt. Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Ja, jeg veit, altfor "AAA," men min stemme må nok gå til Witcher 3, fordi det enkelt og greit er det spillet jeg har vært mest hekta på i år, med begrenset tid og mulighet til å spille alt mulig annet. Noe som dessverre betyr at det helt sikkert er flere perler som går under radaren. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Årets spill på det tekniske og ren skjær kvalitet er uten tvil The Witcher 3. Årets spill for meg personlig er Fallout 4, mest fordi jeg har ikke hatt det så gøy med et spill på mange år. 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Såpass mye jeg ikke har fått spilt enda. Men min stemme ut av det jeg har spilt gikk til Until Dawn. Det var en stor overraskelse og noe jeg vil se mer av. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Fant ikke CSGO så sendte det inn manuelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå