Roar Kneppen Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Per Aabel av Nina Sundbye Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Flott billedserie av Per Aabel ! For en tid siden var du selv inne på spørsmålet hvorvidt bilder tatt av kunstverk uten eiers tillatelse kan gjengis "offentlig". Ifølge åndsverkloven kan det se ut til at dette ikke uten videre er tillatt. Selv har jeg jo også lagt ut noen tilsvarende bilder ut her på bildekritikken. Men så tenker jeg at dette ikke er til inntekts ervervelse for fotograf, og dessuten gis det rosende omtale av kunsten, og både bilde og tekst bidrar til økt interesse. I slike tilfeller mener jeg derfor at man med god samvittighet kan legge ut bilder i et slikt forum som dette. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Jeg er ikke så glad i regnvær, så jeg velger V2 i dag. Der likte jeg godt kompen også. ...og fargene.. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Stramt og fint med flott etterbehandling likte alle her Hilsen Tove Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Fin billedserie med velkomponerte bilder og med flott etterbehandling . Jeg går for v1 . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg