Gå til innhold

Søker CS:GO Lag! Global Elite, Rifler/Support - 23år

Anbefalte innlegg

Heisann !

Er på utkikk etter et CS:GO lag som tar det mer serriøst og vil gjøre det som trengs for å bli bedre.

Må kunne gjøre Turneringer i helgen og ha trening 2-4 dager i uka. 

Supreme / Globals.

Må være 18år+ 

Litt om meg:

Heter Aleksander, 23 år fra Nord-Norge. 

Har spilt MM/Esea/Faceit solo que å begynner å bli ganske lei å vil prøve på noe annet.

var med i ett team for noen månder siden men vi var bare oppe i ca 3-4 uker pga folk begynte og miste intresse og viste lite intresse i å møte opp å trene for å bli bedre sjøl og som ett team. Elske og spille som ett team å ha det morsomt mens man gjør det som trengs for å komme høyt :)

Rank: Global Elite 

Timer: 2500 på main og 400 på smurf. 

Vil si at eg er en ganske god spiller å vil si meg bedre en avarage Global elite spillere. Forstår spillet bra å føles eg les spillet bra med kordan andre laget skal spille å kor dem mest sannsynlig står. Spiller mest Rifler men kjøre AWP viss vi ikke har AWP i teamet eller viss eg har en bra AWP dag så like eg å kjøre det, Men er for det meste Rifler å det eg føler meg komfortabel med.

Kan trene/spille hverdag å har ikke jobb eller noe som kan komme i veien for turnering/matches.

Er ikke noe flink i å skrive sånn her pga dysleksi/skrive problemer, Men er det noe dere lure på er det bare å adde meg på steam, Husk å skriv kommentar på siden så eg vet :) Blokker som regel alle andre som adder uten å gi beskjed. Håper på å finne et team som kan bli mitt nye "hjem" å at dere evt finner spilleren i meg som dere er ute etter :) 

http://steamcommunity.com/id/Flokiiii/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...