Gjest Slettet+0987123 Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Plaza de Toros - Ronda I ... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Grei dokumentasjon der nok jeg velger meg V1 der tyren framstår i en fin skulptur uten at man behøver å tenke på hva som skjer inne på arenaen. Kanskje kunne du kutta noen mm. nede og lagt dem til oppe? Roar Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Vakre rammer rundt grusomme handlinger. Bra du utdyper litt i tekst, for billedmessig er det så pent at det støtter det inntrykket som vises utad. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 I V1 ser det nesten som om oksen er i ferd med å forlate sokkelen. Godt komponert bilde. De øvrige er også kompletterer "historen", men fototeknisk så synes jeg nok V1 er det beste. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Fin liten omvisning dette. Synd med hornet i billedkanten i V1. Jeg også velger V1 som det beste bildet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Henger meg på de andre her og sier v1 er finest som et bilde som står godt alene og kompen er fin. Hilsen Tove Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Takker for hyggelige og positive kommentarer - Roar , Lassern , Ragnar , Helene og Tove !!!!! Hornet kommer opp i øverste billedrammen pga opprettingen . Skal se om jeg kan klone bort en bit av hornet senere . Om tyrefekting er de å si at det er i ferd med å avvikles i Spania - heldigvis . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg