Gå til innhold

KONKURRANSE: Her er dagens luke i kalenderen

Anbefalte innlegg

Way to go med å halvveis avsløre svaret. smh

Alle spørsmålene i denne konkurransen er løsbare ved hjelp av ett enkelt google-søk. Er det noen som faktisk bare satser på at dere egen kunnskap er 100% korrekt når det er snakk om å vinne premier til 4000?

Det jeg tenkte var at siden disse spørsmålene er forholdsvis enkle hver gang så vil mange tenke at "easypeasy, det er 3 stykk" uten å gidde å google. Men når folk begynner å styre med formuleringen av spørsmålet (som ikke kan mistolkes etter min mening) så avslører de jo at det er gjerne flere spill i serien.

De er forholdsvis enkle for de som har stor interesse for akkurat de produktene som gis bort i hver enkelt luke, ja, men jeg tror det er mange flere enn bare blodfansen som sender inn. Personlig så er jeg ofte 99% sikker på ett av de to, men ikke det andre, og da googler jeg like så greit begge to. Når jeg først har bestemt meg for å gidde så gjør jeg like så greit en grundig jobb :p. Nøyaktig slippdato til en konsoll som kom for 20 år siden tror jeg for eksempel det er de færreste som husker i hodet :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...