Spillredaksjonen Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Spill-action på Indiana Jones-nivå venter på deg.KONKURRANSE: Her er dagens luke i kalenderen Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Håper at dere har beregnet med spinn off spillet også her 3 Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Skal banne på at Gamer.no har feil "fasit", ved at de ikke inkluderer titlene for PSVita. Men det er riktig antall spill i svaralternativene, så dette burde være mulig for Gamer å rette opp i, før vinneren kåres!! 5 Lenke til kommentar
LEiiOS Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 (endret) Det riktige antallet spill står der, men det teller ikke med vita spillene slik jeg leser spørsmålet.Regner også med at det er meninga at man skal lure på dette, noe jeg synes er dårlig av gamer.. Endret 14. desember 2015 av LEiiOS 4 Lenke til kommentar
Slyr Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Tror jeg venter på en avklaring før jeg svarer på denne Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 De andre spillene heter "uncharted: ----" så de er en del av uncharted serien. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Uncharted - Golden Abyss har da navnet, og handler om Drake så det burde da telle, selv om det er ett Vita spill. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Uncharted - Golden Abyss har da navnet, og handler om Drake så det burde da telle, selv om det er ett Vita spill. Ikke glem Uncharted: Fight for Fortune. 1 Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Way to go med å halvveis avsløre svaret. smh Lenke til kommentar
PonasJonas Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Tror jeg venter litt med å svare på denne selv. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Tvilsom formulering på siste spørsmålet ja! Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Way to go med å halvveis avsløre svaret. smh Alle spørsmålene i denne konkurransen er løsbare ved hjelp av ett enkelt google-søk. Er det noen som faktisk bare satser på at dere egen kunnskap er 100% korrekt når det er snakk om å vinne premier til 4000? 1 Lenke til kommentar
Cinalate Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Way to go med å halvveis avsløre svaret. smh Alle spørsmålene i denne konkurransen er løsbare ved hjelp av ett enkelt google-søk. Er det noen som faktisk bare satser på at dere egen kunnskap er 100% korrekt når det er snakk om å vinne premier til 4000? det virker visst slik. har ikke spilt uncharted, men med å bare søke på google fant jeg fort ut hva svaret var selv. de spør bare etter hoved spillene i serien, og enhver fan av serien burde da vite hvilke det er snakk om. Lenke til kommentar
Slyr Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 (endret) de spør bare etter hoved spillene i serien, og enhver fan av serien burde da vite hvilke det er snakk om. Hvorfor er du så sikker på at det bare er hovedspillene? Endret 14. desember 2015 av SJF1 Lenke til kommentar
Jonas Magerøy Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Vi spør selvsagt etter alle spillene som har kommet ut i serien, utenom samlepakker. Det er ganske rett fram, er det ikke det? Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Way to go med å halvveis avsløre svaret. smhAlle spørsmålene i denne konkurransen er løsbare ved hjelp av ett enkelt google-søk. Er det noen som faktisk bare satser på at dere egen kunnskap er 100% korrekt når det er snakk om å vinne premier til 4000? det virker visst slik. har ikke spilt uncharted, men med å bare søke på google fant jeg fort ut hva svaret var selv. de spør bare etter hoved spillene i serien, og enhver fan av serien burde da vite hvilke det er snakk om. Som du kan se, så er det absolutt ikke dette en selvfølge Lenke til kommentar
Slyr Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 (endret) Vi spør selvsagt etter alle spillene som har kommet ut i serien, utenom samlepakker. Det er ganske rett fram, er det ikke det? Nei, det var faktisk ikke det. Serien kan lett tolkes som hovedspillene/hovedserien, mens de andre er spin-offs. Det ene er til og med et kortspill. Det er et uncharted spill, ja, men del av serien? Vil ikke si det. I så fall kunne dere like greit tatt med Uncharted: The board game, og da hadde vel svaret blitt 6 Endret 15. desember 2015 av SJF1 Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Way to go med å halvveis avsløre svaret. smh Alle spørsmålene i denne konkurransen er løsbare ved hjelp av ett enkelt google-søk. Er det noen som faktisk bare satser på at dere egen kunnskap er 100% korrekt når det er snakk om å vinne premier til 4000? Det jeg tenkte var at siden disse spørsmålene er forholdsvis enkle hver gang så vil mange tenke at "easypeasy, det er 3 stykk" uten å gidde å google. Men når folk begynner å styre med formuleringen av spørsmålet (som ikke kan mistolkes etter min mening) så avslører de jo at det er gjerne flere spill i serien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå