Gå til innhold

KONKURRANSE: Her er dagens luke i kalenderen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det riktige antallet spill står der, men det teller ikke med vita spillene slik jeg leser spørsmålet.

Regner også med at det er meninga at man skal lure på dette, noe jeg synes er dårlig av gamer..

Endret av LEiiOS
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Way to go med å halvveis avsløre svaret. smh

Alle spørsmålene i denne konkurransen er løsbare ved hjelp av ett enkelt google-søk. Er det noen som faktisk bare satser på at dere egen kunnskap er 100% korrekt når det er snakk om å vinne premier til 4000?

det virker visst slik. har ikke spilt uncharted, men med å bare søke på google fant jeg fort ut hva svaret var selv. de spør bare etter hoved spillene i serien, og enhver fan av serien burde da vite hvilke det er snakk om.

Lenke til kommentar

Alle spørsmålene i denne konkurransen er løsbare ved hjelp av ett enkelt google-søk. Er det noen som faktisk bare satser på at dere egen kunnskap er 100% korrekt når det er snakk om å vinne premier til 4000?

det virker visst slik. har ikke spilt uncharted, men med å bare søke på google fant jeg fort ut hva svaret var selv. de spør bare etter hoved spillene i serien, og enhver fan av serien burde da vite hvilke det er snakk om.

Som du kan se, så er det absolutt ikke dette en selvfølge :p

Lenke til kommentar

Vi spør selvsagt etter alle spillene som har kommet ut i serien, utenom samlepakker. Det er ganske rett fram, er det ikke det?

Nei, det var faktisk ikke det. Serien kan lett tolkes som hovedspillene/hovedserien, mens de andre er spin-offs. Det ene er til og med et kortspill. Det er et uncharted spill, ja, men del av serien? Vil ikke si det. I så fall kunne dere like greit tatt med Uncharted: The board game, og da hadde vel svaret blitt 6  ;)

Endret av SJF1
Lenke til kommentar

Det jeg tenkte var at siden disse spørsmålene er forholdsvis enkle hver gang så vil mange tenke at "easypeasy, det er 3 stykk" uten å gidde å google. Men når folk begynner å styre med formuleringen av spørsmålet (som ikke kan mistolkes etter min mening) så avslører de jo at det er gjerne flere spill i serien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...