Gjest member-296438 Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Christmas time.... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Reine tåredryppende amerikanske julefilmen detta jo. Men når det er sagt så har jeg sleng en gullmynt (2o kroning) i koppen til ei eldre romkjerring som satt utenfor Rema hvor jeg handler i flere måneder. Nå er'a bytta ut med ei yngre som har fått en gang så langt. Fint skudd med god komp, skarphet og farger. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 En fint fortellende bilde dette, der særlig ansiktsuttrykkene for begge personene er talende. Utsnitt og komp. sitter som det skal. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Flott bilde dette som viser noe av den hverdag vi har nå i samfunnet. Fint fotografert og fortellende! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Juletida kan fortone seg så forskjellig, men vi kan alle være litt hyggelige i vår framferd. Slå av en liten prat eller et lite smil. Det skal ikke alltid så mye til for å gjøre noens dag litt bedre. Disse to ser ut til å ha en fin liten stund synes jeg. Jeg likte i grunnen bildet kjempegodt! Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Takker for fine og gode kommentarer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg