Gå til innhold

Pre-paid kort for Xbox Gold?

Anbefalte innlegg

Er skikkelig noob så lurer på om noen har forslag.
Vil ikke registrere noe kreditt kort på LIVE nå (lang historie) 
Prøver å finne noen nettbutikker som selger pre-paid kort der man betaler og får koden på epost.
Funnet noen utenlanske men de virker kun i GB,US,EU osv......
Noen som vet om noen online butikker som selger koder så jeg kan kjøpe DLC innhold kjapt?

Bor langt unna spill butikker osv så må bli online kjøp.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Koder som fungerer for 360 skal fungere på One også. Fikk med en 3 mnd kode til Live når jeg kjøpte min Xbone og kortet koden var på hadde bare 360 logoer osv skrevet på. Brukte den ikke selv da jeg hadde Live fra før riktig nok, men ga den bort å funka nå for den jeg ga den til så. Eneste som ikke virker å være connecta på noen måte er 360 markedsplassen og One markedsplassen, men Live konto og evt beløp man har på den er det samme.

Om CDON leverer momentant har jeg ingen anelse om, men den koden skal ikke være noe problem å bruke på One i hvert fall.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Takk for alle svar.

Ser ut som http://www.g2play.net/ selger kort som ikke er tilgjengelig for bruk i Norge.....den ene hadde vel vært aktuell hvis vi var et EU land.

På CDON står det for 360 only på diverse kort kjøp ? Har Xbox one.....

Det er 0 stress, samme opplegg som for playstation, penge og live kort fungerer på begge konsoller.

Lenke til kommentar

Takk for alle svar.

Ser ut som http://www.g2play.net/ selger kort som ikke er tilgjengelig for bruk i Norge.....den ene hadde vel vært aktuell hvis vi var et EU land.

På CDON står det for 360 only på diverse kort kjøp ? Har Xbox one.....

Det er 0 stress, samme opplegg som for playstation, penge og live kort fungerer på begge konsoller.

Hørte med kundeservice på CDON og de mente kortene de solgte kun fungerte på 360....rimelig sikker på at de var inkompetente i dette tilfellet.Komplett sa de fungerte på begge så kjøper fra dem

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...