biker91 Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 (endret) Hei, jeg slitter å gå opp i vekt!! Jeg er gutt 179 cm og 18 år har dere tips Endret 13. desember 2015 av kan du svare det jeg spor Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Ja, 6 måneder innlagt med 4 måltider om dagen og kjedespising. Ellers så er det bare å få i seg mer kalorier enn du forbrenner sier ekspertene. 1 Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Du må rett og slett spise... Drikk melk istedet for vann, saft osv. Spis jevnt gjennom hele dagen, gjerne 3-4 hovedmåltider. Du kan også suplementere med gainer hvis du sliter med å spise nok. Kombiner gjerne dette med styrketrening. 1 Lenke til kommentar
pervertedburger Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Dra til mcern daglig Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Dra til mcern daglig Jeg fikk ikke med meg at TS spurte om hvordan man kan få kreft raskest mulig. Lenke til kommentar
Nordmann3 Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Man burde IKKE spise usynt for å gå opp i vekt. Hadde det samme problemet som deg. Jeg spiste bare et par ekstra skriver på nista hver dag, mye frukt, havregryn, litt potetull , og begynte å trene litt styrke. Nå er jeg i den vekten jeg lenge hadde ønsket meg. 1 Lenke til kommentar
pervertedburger Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 (endret) Jeg har et annet tips: Begynn med litt svett Cs:Go. Du kommer til å sitte på ræva hvert ledige sekund uten at du forbrenner noenting! Etter at jeg begynte med det gikk BMIen opp i skyene. Endret 13. desember 2015 av pervertedburger Lenke til kommentar
xRun Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Julen er jo rette tiden for vektøkning. Du får ta juledagene til hjelp, alle 90 av dem med god og fet julemat, riskrem, marsipan, litt tegnefilm, 3 kilo fett til Askepott, så mer mat osv. osv. så går du nok opp litt tenker jeg. Lenke til kommentar
OPL Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Av en merkelig grunn så går jeg alltid ned i vekt i jula. Måten jeg gikk opp i vekt var å drikke mye melk ca 1-2 liter + 100 gram nøtteblanding i tillegg til de andre vanlige måltidene Lenke til kommentar
kjekset Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Av en merkelig grunn så går jeg alltid ned i vekt i jula. Det er fordi du spiser lite til vanlig, men i julen spiser du hyppigere og mer slik at forbrenningen øker. Mitt råd til TS: Spis frokost, og ikke la det gå mer enn 3-4 timer før du går på neste måltid. Få inn frukt, og drikk melk ila dagen. Brød også er bra med skinke på feks. Lenke til kommentar
biker91 Skrevet 14. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2015 Man burde IKKE spise usynt for å gå opp i vekt. Hadde det samme problemet som deg. Jeg spiste bare et par ekstra skriver på nista hver dag, mye frukt, havregryn, litt potetull , og begynte å trene litt styrke. Nå er jeg i den vekten jeg lenge hadde ønsket meg. Men hvor fort skjent du at noen forandret seg? Ca. Hvor mange måneder var at du marka aha når skjer det liksom ?? Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Mer av den sunne, kaloririke maten. Fullkornsmelprodukter (fullkornspasta) er lettere å få ned mengder av enn poteter, for eksempel Om tannhelsa di tillater det kan du drikke fruktjuice til måltidene. Flytende kalorier blir ikke registrert på samme måte som fast føde. Unntaket er supper, som har vist seg å være ekstra mettende. Å smådrikke mellom måltidene ville nok ikke tannlegen din anbefale. Pass på at du ikke drikker drikker som er helt næringstomme med kun tilsatt sukker. Heller flytende frukt uten fiber, men med antioksidanter, mineraler og vitaminer, enn brus. Nøtter og fet fisk er også sunn, kaloririk mat. Unngå å spise for mye mettet fett, kolesterol og tilsatt sukker, da helsedirektoratet fraråder dette. Altså: Ikke hiv nedpå med Big Macs, pommes frites og cola. Bruk lenger tid til å spise. La maten synke litt inn og ta en liten porsjon til. Fordel måltidene så mye du kan utover dagen, og spis så ofte og mye du kan. Ikke spis middag klokka 5 og så ikke frokost før klokka 8 neste dag. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 (endret) spis som du gjør nå, drikk 3 glass vaniljesaus hver dag i tillegg.... da går du opp, det gjør toppidrettsfolka Endret 15. desember 2015 av Henrik2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå