biker91 Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 (endret) Er det noen som har denne roman boken " vi var løgnere" noen som vet hva motiva er, tema og osv? Jeg skal skrive på sammendrag Endret 13. desember 2015 av kan du svare det jeg spor Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Det er du som har prøve, ikke vi. Om du ikke klarer å svare selv, så er det nettopp det prøven skal avdekke. 2 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Er det noen som har denne roman boken " vi var løgnere" noen som vet hva motiva er, tema og osv? Jeg har muntelig prøve på dette? Hjelpppp Ja, jeg vet motiva, ja jeg vet tema, ja jeg vet osv. Nei, jeg hjelper ikke noen å jukse. Lykke til på prøven Lenke til kommentar
biker91 Skrevet 13. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2015 Det er du som har prøve, ikke vi. Om du ikke klarer å svare selv, så er det nettopp det prøven skal avdekke. Det er ikke helt som ekte prøve men nesten 40% prøve og det er ikke noen jeg for vudering på Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Neivel, prove it or it didn't happen. Juks er juks selv om det bare er "nesten prøve". Meningen er at du skal lære noe, uansett hvor mange % prøve det er Lenke til kommentar
biker91 Skrevet 13. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2015 Er det noen som har denne roman boken " vi var løgnere" noen som vet hva motiva er, tema og osv? Jeg har muntelig prøve på dette? Hjelpppp Ja, jeg vet motiva, ja jeg vet tema, ja jeg vet osv. Nei, jeg hjelper ikke noen å jukse. Lykke til på prøven Hhhhhhh helt riktig ikke hjelp noen som vil jukse 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå