Gå til innhold

CD-spiller med DAB

Anbefalte innlegg

Vi holder på med å oppgradere min mors gamle bose-anlegg fra 1976. Har byttet ut forsterkeren med en Denon PMA 520AE, og nå står cd-spilleren for tur (den er defekt). Denonen har i motsetning til den gamle forsterkeren ikke radio, så nå leter jeg etter en DAB med cd-spiller som kan kobles til anlegget. Det var lettere sagt enn gjort, mulig jeg ikke vet helt hva jeg leter etter, men alt jeg finner er typiske ministereoer med høyttalere. Finnes det noe på markedet som oppfyller våre ønsker? Den må gjerne være litt slim/enkel, slik at den kan settes fint under Denonen. Evt en type Tivoli Audio variant som er pen i bokhyllen og kan stå i nærhet i anlegget. Takknemlig for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk! Det er jo sistnevnte som er mest lik det vi trenger, men vi beholder nok den forsterkeren vi allerede har kjøpt inn (den er brukervennlig, kobles med enkelthet til platespiller), og mor er veldig fornøyd.

Men en variant med DAB+CD (og ikke alt det andre) er tydeligvis vanskelig å oppdrive? Hun har ikke behov eller ønske om USB-utganger eller mulighet for trådløs streaming.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...