BenWhittaker Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Hei! Fant ikke noen annen passende kategori for tråden, må bare flytte den hvis dette er feil. Jeg har lest og hørt om restauranter hvor man kan spise i mørke, og tenkte at dette kunne være en fin julegave til min kjære. Finner en sånn sak i Stockholm på youwish, men den fungerer ikke å trykke på. Har også prøvd å søke på "mørklagt restaurant stockholm", uten hell. Er det noen som har tips til hvor jeg kan finne dette? Veldig takknemlig for hjelp! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Google "dark dining". Finnes bla. i Berlin. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 (endret) Dans le Noir i London? http://london.danslenoir.com/ Like billig og greit å komme seg til som Stockholm, og kanskje mer spennende by å ta en helgetur til også? Endret 13. desember 2015 av multisync Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 (endret) Det er en i Amsterdam også. Har ikke vært der selv da. http://www.ctaste.nl/en/ Som nevnt hadde det sikkert vært en vinnende kombinasjon sammen med en helgetur. Endret 13. desember 2015 av L4r5 Lenke til kommentar
BenWhittaker Skrevet 13. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2015 Takk for svar alle sammen! Hadde jo i utgangspunktet tenkt en helgetur til Stockholm med bil og hotell, men kanskje jeg skal vurdere tur til ett av disse stedene i stedet hvis jeg finner billige flybilletter. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Flybilletter til Amsterdam har jeg sett fra 299,- og 399,-. Samme med London. Det gjelder bare å planlegge litt tid på forhånd. Kommer litt an på hvor man reiser fra da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå