blured Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Hei. Det er noen som har brutt opp min postkasse (og 3-4 andre) ila natten eller morgenen. Alle har lås foran (som vanlige postbokser), og en må ha nøkkelkort for å komme inn dit, så det er antakelig mer enn bare hærverk. Rommet er videoovervåket, så anmeldelse kan kanskje ha noe for seg. Videre så sjekket jeg posten i går ettermiddag, så det er ikke noe personnummer, kontonummer, ect, som har kommet på avveie. Noen som har tips til hvordan jeg burde gå frem i denne situasjonen? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Anmeld det og sjekk om det er noe overvåkningsvideo å gi videre. Lenke til kommentar
Dromle Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Anmeld saken. Finn ut hvem som står for videoovervåkingen og informer dem om hva som har skjedd og at forholdet er anmeldt. Be om at de ikke sletter disse opptakene. Reglene for videoovervåkning tilsier at opptakene skal slettes etter 7 dager dersom det ikke er noen grunn til å ta vare på dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå