RBW Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Setter en ny tastaturstandard.TEST: Cherry MX-Board 6.0 Lenke til kommentar
sewelol Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 For 2k får man et skikkelig Realforce tastatur, importert rett fra Japan 2 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 For 2k får man et skikkelig Realforce tastatur, importert rett fra Japan Spørsmålet er om Topre er bedre for spill. Lenke til kommentar
oyso Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 ikke dumt dette her.. men er fornøyd med mit g19s tastatur Lenke til kommentar
kremt Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 ikke dumt dette her.. men er fornøyd med mit g19s tastatur Etter alle solemerker noe av det absolutt dårligste du får til prisen. Men det er nå så. 1 Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Det er vel det raskeste mekaniske tastaturet på markedet? Jeg har får øyeblikket et Ducky Shine 4, men det er så treigt... Det hindrer meg i være så nøyaktig som man kan med feks membran tastatur i CSGO osv. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Hadde vært fint om dere beskrev innmaten og tekniske spesifikasjoner mer. Ikke lett å si hva som eventuelt er bedre med dette enn andre tastaturer av høy kvalitet som også skilter med MX red, som f. eks Filco. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Det er vel det raskeste mekaniske tastaturet på markedet? Jeg har får øyeblikket et Ducky Shine 4, men det er så treigt... Det hindrer meg i være så nøyaktig som man kan med feks membran tastatur i CSGO osv. G19s er ikke mekanisk. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Beklager, tenkte på Cherry MX-Board 6.0. Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 "Testene" blir tristere (dvs kortere) for hver gang... dette er u knapt et notis... :/ Lenke til kommentar
jonny Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Jeg savnet noen ord om den "omvendte" helningen på tastaturet - hvordan oppleves dette i praksis? Ser for meg at man må sitte høyere ift. tastaturet enn med de fleste andre tastaturer? Lenke til kommentar
Occi Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Jeg savnet noen ord om den "omvendte" helningen på tastaturet - hvordan oppleves dette i praksis? Ser for meg at man må sitte høyere ift. tastaturet enn med de fleste andre tastaturer? Det er nokså vanlig med litt vinkel/helning på tastatur, spesielt da med "høye" taster. Varierer fra modell til modell. Ser ikke merkelig ut på bildene i artikkelen etter mitt syn. Grunnen er at man vanligvis har hånda litt inn på tastaturet, og bøyer fingrene bakover til de nederste radene i en vinkel. Hvilken vinkel man ønsker er selvsagt smak og behag. http://crajun.com/wp-content/uploads/2014/11/das_keyboard_4vs_filco_majestouch_left_side.jpg http://img.photobucket.com/albums/v200/gaern88/Rig/Filco_Brown7.jpg Lenke til kommentar
tHz Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Har testet endel forskjellige tastatur opp igjennom tidene. Etter mye prøving å feiling fant jeg mx brown. Helt perfekt Blir ikke å bytte med det første. Men om jeg skulle ha kjøpt noe annet ville det vært et topre keyboard. Har såvidt prøvd de. Fantastiske keyboards. Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 12. januar 2017 Del Skrevet 12. januar 2017 Kommer dette tastaturet KUN med MX Red? Isåfall er det ikke noe for meg. Jeg har prøvd både Red, Blue, Black og Brown, og meg er det Brown som er favoritten, med Blue som #2. Red er for lett, og Black er for tung. Tastaturet ser behagelig ut, men det ser også ut som det heller bakover. Ingen av bildene viser tastaturet på et skrivebord med støttebeina foldet ut (hvis det er noen - noe som heller ikke kommer frem noe sted). Jeg betaler egentlig hva det skal være for det "perfekte" tastaturet, men det nærmeste jeg har kommet er Qpad MK-85 MX Brown med "custom full white keycaps" (les: tastehetter hentet fra et Zowie Celeritas) og O-ringer under hver tast. For meg, så får Cherry 6.0 trekk for kun MX Red, baklys (noe jeg ikke vil ha) og sorte tastehetter. Og gjør det uaktuelt hvis det ikke er bein som løfter bakkanten opp, da jeg ikke klarer å bruke et flatt tastatur skikkelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå