Ladyleo Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Samboeren min er ikke sååå vanskelig å kjøpe til, men jeg vil gi han noe litt mer spesielt enn klær og sånt. Derfor har jeg leita litt rundt på nettet noen dager og kommet frem til følgende forslag: - Spatur for oss. Litt dyrt, men hadde vært veldig deilig. Da er det 1 natt, fullpensjon og inngang til SPA. Lurer på om det hadde blitt mest for meg. Vi har ikke vært på SPA før, så jeg har ingen formening om han synes det er deilig eller ikke - Weekendtur til 5 stjerners hotell i Poznan? Torsdag til søndag koster liksom 1000,- for han. Fly og 5-stjerners hotell. Lol. - Drone med kamera? - Playstation 4? Det er dyrt, men kunne sikkert fått noe for 3ern vi har først? Aner ikke hvor mye man får for sånt. Eller er det noe annet du ville ønsket deg?? Prisklasse 1-2000,- ish. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Weekendtur hørtes bra ut, men blir jo fort mer enn 2k i løpet av turen. En klokke? 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Lego mindstorms. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Jeg syns egentlig alle forslagene dine var gode jeg. Men jeg hadde blitt veldig glad for en weekendtur, med mindre dere har veldig lite penger å rutte med i og med at det kommer til å koste en del for begge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 En helg alene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Trio Med eller uten dama? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Det der var nok dagens Tom, takk takk Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Spatur er i utgangspunktet feminint og ikke noe for gutter, men fruen tvang meg med på et sånt opplegg og det var ganske behagelig. Jeg ville blitt glad for det. 1 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Jeg ga Polentur til samboer sin bursdag i sommer, istedet for den nye Xbox. Angrer definitivt ikke på det! Men selv om billetter og hotell er billig så drar det seg jo opp når dere er der noen dager, mat, litt handling, være med på et par opplevelser osv. Jeg visste at min hadde litt ekstra pga. feriepenger og sånt så jeg gamblet litt på at han kom til å syntes det var greit å bruke litt lommepenger der (og det gjorde han). Kjøper Xbox neste sommer istedet, da har den gått ned i pris også. Win . Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 - Playstation 4? Det er dyrt, men kunne sikkert fått noe for 3ern vi har først? Aner ikke hvor mye man får for sånt.Aldri, aldri, aldri selg en manns spillkonsoll uten å ha avklart dette 110% med han først. Selv ikke om det er for å få ordna en ny. Det kan skape ubehagelig stemning i heimen i lang tid. Av de alternativene du nevner så ville weekend-turen fristet meg mest, selv om drone også hørtes kult ut. 6 Lenke til kommentar
Smule Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Jeg har ikke kjæreste, men jeg hvis jeg hadde hatt hadde jeg blitt rimelig fornøyd med 50€ og en tur til red light district i Amsterdam. Lenke til kommentar
Nexx Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Jeg har ikke kjæreste, men jeg hvis jeg hadde hatt hadde jeg blitt rimelig fornøyd med 50€ og en tur til red light district i Amsterdam. Det er nok derfor du ikke har en 6 Lenke til kommentar
Ladyleo Skrevet 15. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2015 Fleshlight Det har han fått for lenge siden. Lenke til kommentar
Ladyleo Skrevet 15. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2015 Weekendtur hørtes bra ut, men blir jo fort mer enn 2k i løpet av turen. En klokke? Har funnet tur som koster 1000 pr pers, inkl frokost. Så da kan jeg legge ut en 1000lapp i brukspenger, også får han legge i litt til. Tror det går bra. Klokke går ikke, for han er sååå kresen Vil bare ha de dyreste. Lenke til kommentar
Ladyleo Skrevet 15. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2015 En helg alene. Det kan han få når han vil, så det tror jeg ikke han hadde synes var noe god gave. Kjipt for deg at du føler du aldri får være aleine da :/ Lenke til kommentar
Ladyleo Skrevet 15. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2015 Trio Det er helt uaktuelt for oss begge to. Jeg kan godt ha sex med en jente foran han, om han vil. Men jeg har vært sammen med dame før, så tror ikke han vil risikere det uansett Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 (endret) En helg alene. Det kan han få når han vil, så det tror jeg ikke han hadde synes var noe god gave. Kjipt for deg at du føler du aldri får være aleine da :/ Hvor står det at Tom føler det? Ikke les for mye mellom linjene, det kan være dumt i lengden Edit; Hva slags interesser har typen da? Hvis han f.eks. liker øl så er et enkelt bryggekit en bra gave, har laget litt øl før og det er veldig artig. Du nevner drone over, det er etter min erfaring noe av det dårligste/ dummeste du kan kjøpe, brodern fikk en skikkelig dyr sak (ca 10.000,-!!?) og han har brukt den 5-6 ganger maks Endret 15. desember 2015 av Belphegor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå