Fotoskrulla Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 En av de dagene... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Kan du ikke heller ta ett arkivbilde fra Cuba eller Mexico og bringe litt lys og varme inn i sinnene våre da Helene ? Bilde er bra det, men får en følelse av at det heller noe mot venstre. Mulig det bare er landskapet som får det til å se sånn ut. Ha en fin søndag ! Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2015 Kan du ikke heller ta ett arkivbilde fra Cuba eller Mexico og bringe litt lys og varme inn i sinnene våre da Helene ? Bilde er bra det, men får en følelse av at det heller noe mot venstre. Mulig det bare er landskapet som får det til å se sånn ut. Ha en fin søndag ! Mvh. Rolf Hei Rolf! Jeg ser også at det ser ut som det heller mot venstre, men jeg brukte jo vateret i kameraet! Det er nok landskapet og mønsteret på vannet som lurer oss litt. Jeg kan godt finne fram noen varme bilder hvis det er ønskelig. Har jo et vell å velge i. Håper du også får en fin (sports?-)søndag! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Hei Lady Då e de sagt, heller mot venstre, kanske er noen mening med det? Minner lit om Andøya nå med is og snø. Kommit mye snø idag så kanske ski i veckan Hilsen The Nikon Man Leif Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Et flott beskrivelse av været for tiden - grått , vått surt og kaldt . Du må gjerne varme oss opp med bilder fra varmere steder/årstider . Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Der er det antagelig desember for som prøysen sang: "En skulle vøri 4 år i romjul'n da julelysa brente dagen lang." Kanskje noe av det jeg savna i india dette. De litt dunkle dagene da man måtte ha på el. lys hele dagen fordi det er skumring ute hvis det ikke er full sol midt på dagen. I India var det jo kølmørkt om kvelden og natta, men dagen var full av tropelys. Riktignok lyste det fra juledekorasjoner der også på kveld og natt hvilket startet tidligere og tidligere for det smittet over på lokalbefolkningen når turistene startet i midten av desember, mens det hadde vært vanlig for lokalbefolkningen å henge opp stjerner etc. først på julaften. Ja, bortsett fra restaurantene da - som startet tidlig for å synes best mulig. Her skal alt bort 13. dag jul hvilket jeg også fulgte i India. Men det var ikke uvanlig at stjernene utenfor private hus ble hengende til påske. Dog stort sett uten lys. Men noen beholdt alt enda en stund for ikke lenge etter jul kom en hindufestival og da ble de samme lysene brukt om igjen for også hinduene pyntet med fargerike lys og stjerner til jul så dermed var det ferdigpyntet til deres egen festival. Kanskje blir det tristere utover landet på områder uten særlig mange lys som her. Jeg midt i Oslo gryta ser rett over gata og inn i vinduer der stjerner og adventstaker slik jeg har sjøl ofte lyser døgnet rundt. Kanskje blir jula 2015 litt trist og grå som her for julesnøen glimrer kanskje med sitt fravær - hvertfall i lavlandet. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Fin skildring av en skikkelig gråværsdag ! Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg