Mrholtedahl Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Folk fra Hviterussland er teite! Dette sier jeg på grunnlag av han kjipe fulle fyren jeg møtte i øl-kø på Roskilde i 2005. Burde vi gå inn i landet og ta over makten? Håper det blir debatt rundt dette. Ønsker alle som ikke er fra Hviterussland en god kveld/natt Mvh, Øivind 4 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 (endret) Go home, you're drunk. Endret 13. desember 2015 av AdNauseam 3 Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Du bør slutte å poste i fylla....God bedring ! 2 Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Ikke uenig i responsen, men er ikke "personangrep" i strid med regelverket? "Personangrep er å gå til personlig angrep på budbringeren fremfor å konsentrere seg om budskapet. " Jeg henstiller derfor TS til å begrunne sin kritikk bedre. Ett menneske i øl-kø, for 10 år siden, er neppe representativt for en nasjon . Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 (endret) Det er vel ikke et personangrep å si at noen er kjip? Da har man blitt for sensitiv. TS er tydeligvis enten dum, troller eller prøver å skape en debatt basert på en tullekommentar. Kanskje han er kritisk til diverse kriger etc og viser det ved å skrive noe ironisk/ humoristisk? Endret 13. desember 2015 av Belphegor Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Det er vel ikke et personangrep å si at noen er kjip? Da har man blitt for sensitiv. TS er tydeligvis enten dum, troller eller prøver å skape en debatt basert på en tullekommentar. Kanskje han er kritisk til diverse kriger etc og viser det ved å skrive noe ironisk/ humoristisk? Mens jeg venter på svar fra TS. Kjip?? "Du bør slutte å poste i fylla." "Go home, you're drunk." "Ta deg en bolle" Hva betyr "Kjip", på norsk, i dag? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Jeg synes vi bør invadere Litauen, har fådd nok av at de kommer hit å stjeler dekk og kobber, på tide at vi får dekkene og kobberen vår tilbake. 2 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 *snip* *snip* Jeg tenkte motsatt, trodde at du syntes TS var personanggriperen Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 *snip* *snip* Jeg tenkte motsatt, trodde at du syntes TS var personanggriperen Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Jeg snakket med en hviterusser i 2007... Samme oppførsel som det TS nevner Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Jeg trur heller dette var et slags hint til folk er forhåndsdømmende ifht muslimer om dagen.. 1 Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Jeg trur heller dette var et slags hint til folk er forhåndsdømmende ifht muslimer om dagen.. Kan ikke ta sånt for gitt, møtte på en hviterusser i baren på danskebåten fra kristiansand i 2008 og han var tidenes tulling, lagde masse kvalme. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Hviterussland er eneste landet i Europa med dødstraff, det er en langt bedre grunn til å gå inn å forandre på saker der, enn atde er teite i fylla. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Jeg kan bekrefte det TS sier siden jeg gikk i samme barnehage som en hviterusser og han var veldig kjip. Tok lekene fra meg uten å spør osv.. Lenke til kommentar
Visum Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Jeg synes vi bør invadere Litauen, har fådd nok av at de kommer hit å stjeler dekk og kobber, på tide at vi får dekkene og kobberen vår tilbake. Jeg er helt enig, isåfall er den innvandrerne fra Litauen er den største kriminellegruppen i Norge. Asylsøkerne i Norge utgjør en brøkdel i forhold til litauliske innvandrere. Lenke til kommentar
Finland Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Hviterussland er den siste diktatur stat i Europa. Hva forventet du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå