KrizZzo Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Hei.. Når jeg hører musikk så er det som om en sperre slår inn når jeg skrur over ett vist nivå... så lyden går liksom ikke høyere men bryteren stopper ikke.. finnes det en slags sperre som det går an å slå av?? Lenke til kommentar
It's me Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Hvilken maskin er dette, og hvilket os? Prøvd nye lydkortdrivere? Lenke til kommentar
KrizZzo Skrevet 16. november 2003 Forfatter Del Skrevet 16. november 2003 Det er en Toshiba P-20 S203 Lydkortet er Realtec AC'97 Nye drivere tror jeg ikke er løsningen.. virker som det er på en sperre for høyue lyder--- Forskjellige sperrer for hver sang.. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Er det sperre på de samme sangene og lik sperre uansett hvilket avspillingsprogram du bruker? Har "problemet" alltid vært der? Lenke til kommentar
KrizZzo Skrevet 16. november 2003 Forfatter Del Skrevet 16. november 2003 Kjøpte pcen på fredag så det kan jeg ikke si at jeg har merket ennå.. HAr testet forskjellige ja så det virker som det ligger i lydkortet eller noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå