GeirHH Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 (endret) Vel, en burde jo ikke frykte det siden så mange futteraler er utstyret med dette, men nå kjøpte jeg en (fra nettbutikk) hvor hele lengden på futteralet inneholdt magnet - ikke bare en liten lukkemekanisme på tvers. Noen med erfaring/peiling? Endret 12. desember 2015 av Fjellvåken Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 (endret) Det kan forvirre kompasset fullstendig. Så pila vil alltid peke feil vei på GPS f.eks. Endret 12. desember 2015 av Bytex Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 13. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2015 Det tror jeg på, men jeg lurer på om det også påvirker elektronikken generelt. Så billig (tiltross for ekte lær) at nesten ikke poeng i å sende retur heller. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Neida den er shielded mot magnetisme. Ellers hadde ikke slike mobildeksler vært lov. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå