iNeo Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 Hei! Har en relativt ny (21.07.2015) vaskemaskin av typen Samsung WFF500F (WF70F5E5P4W) som nå ikke lengre gir fra seg noen livstegn. Ingen lys, eller lyder. Jeg har sjekket at maskinen har strøm med multimeter, og det har den. Er det noen som har et forslag til hva som kan gjøres for å få denne maskinen til å fungere? Maskinen er kjøpt på elkjop.no, direkte lenke. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 Hvis du vet at det er strøm i stikkontakten og maskinen er helt død når den er tilkoblet, så er løsningen å ringe Samsung på tlf 81556480 på mandag morgen for å få hjem en servicemann. 1 Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 12. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2015 Reklamere. Hvis du vet at det er strøm i stikkontakten og maskinen er helt død når den er tilkoblet, så er løsningen å ringe Samsung på tlf 81556480 på mandag morgen for å få hjem en servicemann. Takker for svar! Det var det jeg har tenkt å gjøre, men hvis det er noen måte å løse dette selv uten å være fri for vaskemaskin i noen uker, så er jo det å foretrekke Lenke til kommentar
Merko Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Takker for svar! Det var det jeg har tenkt å gjøre, men hvis det er noen måte å løse dette selv uten å være fri for vaskemaskin i noen uker, så er jo det å foretrekke Ta kontakt med ditt lokale Elkjøp, så får du låne en av dem. Bor du i Kristiansand-området, så kan jeg fikse noe imorgen. 1 Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Ta kontakt med Elkjøp, de kommer sikkert til å sende en reparatør hjem til deg. Bør ikke ta så veldig lang tid det. 1 Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 13. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2015 Tusen takk for svar! Det blir nok til at jeg ringer de i morgen Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Ta kontakt med Elkjøp, de kommer sikkert til å sende en reparatør hjem til deg. Bør ikke ta så veldig lang tid det. Kan selvfølgelig gjerne gjøre det, men i hvitevarebransjen er det leverandørene som ordner med serviceteknikere. Derfor er det raskere å gjøre som jeg foreslo, å ringe Samsung direkte på tlf 81556480. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå