Fotoskrulla Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 Våt tåkevinter Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 Very nice capture, Helene.Best regards 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2015 Very nice capture, Helene.Best regards Thank you very much Bekir! Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 Ett bra dokbilde av værsituasjonen over det ganske land akkurat nå. Grått og trist. På de fleste steder er det vel lite som tyder på at det blir en hvit Jul. Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 Et naturlig og veldig enkelt bilde, men det liker jeg! Fortsatt fin helg! Mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2015 Ett bra dokbilde av værsituasjonen over det ganske land akkurat nå. Grått og trist. På de fleste steder er det vel lite som tyder på at det blir en hvit Jul. Mvh. Rolf Et naturlig og veldig enkelt bilde, men det liker jeg! Fortsatt fin helg! Mvh Fredrik Ett bra dokbilde av værsituasjonen over det ganske land akkurat nå. Grått og trist. På de fleste steder er det vel lite som tyder på at det blir en hvit Jul. Mvh. Rolf Et naturlig og veldig enkelt bilde, men det liker jeg! Fortsatt fin helg! Mvh Fredrik Hei gutter! Ja, værsituasjonen er begredelig for tiden. Jeg skulle nå gjerne gått på ski jeg da. Men det ser ikke lyst ut for slik aktivitet. Hyggelig at dere tittet innom i dag også! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Flott bilde med tåken bakgrunnen . Og med flotte kontraster. Når det gjelder ski så går det ikke med rulleski heller , det får bli vannski . Mvh Alec Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Dystert og stemningsfullt. liker det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg