Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Date fra helvete


Anbefalte innlegg

Presterte i å dukke opp brisen på date, kanskje ikke så lurt, men en måte å takle nervøsitet på. Jeg oppførte meg så klart, men jeg syntes ikke noe om denne fyren jeg møtte, og hele greia var egentlig bare utrolig klein. Han kritiserte meg for dvs ting (hvor vidt han snakket helt feil og i mot seg selv), jeg gadd ikke dra i gang en diskusjon eller noe, selv om det fristet utrooolig. Fant vel rimelig fort ut at dette ikke var en fyr for meg, da jeg angret med en gang jeg kom hjem på at jeg dro. 

 

Så nå sitter jeg her da og angrer fortsatt som en hund på at jeg dro, og jeg vet jeg ikke kan forandre noe på det. Men han har skrevet til meg, og jeg vil helst bare blokke han og aldri snakke med han igjen fordi jeg syntes nettopp det bare var helt forferdelig mens han mener kjemien var perfekt, så hva gjør jeg? Jeg skylder han vel egentlig ingen forklaring uansett, så jeg trenger ikke svare han noe vel uten at det er dårlig gjort?



Anonymous poster hash: 47fc1...124
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke noe å angre på.. Du er en erfaring rikere. :)

 

Føler du ikke at det klaffa, så er det jo bare å si det rett ut, eller bare gi faen og blokkere.

 

Bedre lykke neste gang! ;)

 

Tja, forholdsvis enig der. Selv om jeg får litt dårlig samvittighet av å dukke opp brisen, blir sikkert ikke oppfattet som helt normal... Hadde ikke likt det selv, men ja..

Takk forresten  :wee:

 

Anonymous poster hash: 47fc1...124

Lenke til kommentar

Bare svar på noe helt annet enn det han spør om eller snakker om og lat som om du er sinnsyk.

 

Han; "Jeg syntes vi hadde god kjemi", Du; "Jeg blåste opp 4 ballonger når jeg våknet".

 

Jeg tror nok allerede at han tror jeg er helt sinnssyk. Hver gang han spurte om noe måtte jeg tenke hardt for å kunne svare på spørsmålet. Til slutt sa jeg bare at jeg ikke ante, da fordi jeg hadde glemt hva han spurte om. Fyf... Blir så flauuuu!!! Aldri en flaske vin før date igjen. Aldri igjen..

 

Anonymous poster hash: 47fc1...124

Lenke til kommentar

Hehe. Han har sikkert "god kjemi" med alle.. ;)

 

Erfaringsmessig så kjenner vel begge god kjemi hvis den er til stede.

Iallefall hvis man har litt sosiale antenner.

 

Å møte opp litt brisen på date ser jeg ikke på som noe problem. :)

 

Jenter flest vil ha likestilling, så jeg syns de kan betale for seg selv..

At han valgte å betale er jo ikke det samme som at ts er kjøpt og betalt.

Lenke til kommentar

Lurer på hva han kritiserte for.

 

Mitt syn på politikk, religion osv. var noen av tingene han kritiserte meg for. 

 

Hehe. Han har sikkert "god kjemi" med alle.. ;)

 

Erfaringsmessig så kjenner vel begge god kjemi hvis den er til stede.

Iallefall hvis man har litt sosiale antenner.

 

Å møte opp litt brisen på date ser jeg ikke på som noe problem. :)

 

Jenter flest vil ha likestilling, så jeg syns de kan betale for seg selv..

At han valgte å betale er jo ikke det samme som at ts er kjøpt og betalt.

 

Helt klart, ja! Får gåsehud bare av å tenke på den meldinga, har lite lyst til å svare. 

Jeg sa klart å tydelig ifra at jeg gjerne kunne betale for meg selv, men dette ville han altså ikke...

 

Anonymous poster hash: 47fc1...124

Lenke til kommentar

 

betalte du for deg selv på daten? 

 

Jeg sa vi skulle dele regninga, men det var han fullstendig uenig i og insisterte på å betale alt.

 

Anonymous poster hash: 47fc1...124

 

 

Da er det innafor å bare blokke han og slippe å tenke noe mer over det. Men om du har noe som helst respekt for andre mennesker forklarer du det du har forklart til oss før  du blokker han. 

 

Ikke at jeg sitter igjen med et utrolig godt inntrykk av deg på åpnings paragrafen din. 

Endret av Rudde
Lenke til kommentar

Henvis han til denne tråden, da ordner det seg nok :)

 

Om det bare hadde vært så enkelt :ninja:

 

Høres ut som en skummel fyr egentlig, kan bli vanskelig å bli kvitt.

a68e5230387d0877ad34d5a3fca9d18c.jpg

 

Er nok ikke lenge før han ringer på hos meg, tenker jeg. Han er veldig sånn om jeg ikke svarer innen 5min på melding, så er han med en gang på facebook å skriver. Svarer jeg ikke der heller innen kort tid så maser han om det er noe galt og spammer som en galning. Burde vel kanskje ringt en bjelle tidligere, men neida...  :nei:

 

Anonymous poster hash: 47fc1...124

Lenke til kommentar

 

 

betalte du for deg selv på daten? 

 

Jeg sa vi skulle dele regninga, men det var han fullstendig uenig i og insisterte på å betale alt.

 

Anonymous poster hash: 47fc1...124

 

 

Da er det innafor å bare blokke han og slippe å tenke noe mer over det. Men om du har noe som helst respekt for andre mennesker forklarer du det du har forklart til oss før  du blokker han. 

 

 

Holder det med å bare si at jeg ikke følte noe kjemi og da er det ikke noe vits å dra det noe lenger? Vil bare gjøre det kort og enkelt egentlig.

 

Anonymous poster hash: 47fc1...124

Lenke til kommentar

Du har gjort noe dumt, veldig veldig dumt. Du bør definitivt ignorere ham, det kan bli som å helle bensin på bålet, men det er mer sannsynlig at du heller bensin på bålet hvis du svarer. Edit; Uansett hva du svarer!

 

Jeg kan sikkert gi deg noen råd om hvordan du muligens kan bli kvitt ham, men du vil nok ikke høre dem og hvertfall ikke utføre dem :ph34r:

Endret av Belphegor
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

betalte du for deg selv på daten? 

 

Jeg sa vi skulle dele regninga, men det var han fullstendig uenig i og insisterte på å betale alt.

 

Anonymous poster hash: 47fc1...124

 

 

Da er det innafor å bare blokke han og slippe å tenke noe mer over det. Men om du har noe som helst respekt for andre mennesker forklarer du det du har forklart til oss før  du blokker han. 

 

 

Holder det med å bare si at jeg ikke følte noe kjemi og da er det ikke noe vits å dra det noe lenger? Vil bare gjøre det kort og enkelt egentlig.

 

Anonymous poster hash: 47fc1...124

 

 

Altså det er ikke noe jeg eller vi kan svare på det er fine følelser og tanker du skal formulere ovenfor han, om du føler det er OK, så er det OK. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...