AnonymDiskusjon Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 Et seriøst spm. Hvordan ser den ut? Kulete eller lang og tynn? Anonymous poster hash: a36a0...bd5 Lenke til kommentar
J. Fredrik Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 Type 3. Hvis jeg ikke er syk og har diaré. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 Kulete eller lang og tynn? Lang og tykk. Ser akkurat ut som en svart mann's penis Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2015 Det varierer jo veldig fra dag til dag, avhengig av hva man har spist og gjort. Anonymous poster hash: 1576b...5b3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2015 Type 3. Hvis jeg ikke er syk og har diaré. Fordi på starten så kommer bæsjen min ut som en lang og tykk bit. Men på slutten så kommer den i litt flere biter, ikke kuler, men blir avføringen blir liksom delt opp? Anonymous poster hash: a36a0...bd5 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2015 Det varierer jo veldig fra dag til dag, avhengig av hva man har spist og gjort. Anonymous poster hash: 1576b...5b3 Er det vanlig å først ha en lang og tykk bæsj som kommer ut for så at avføringen kommer i 2-3 biter? Ikke akkurat kulete, men bare sånn at avføringen blir delt opp i større biter. Den kjennes ikke hard ut, og glir rett ut. Anonymous poster hash: a36a0...bd5 Lenke til kommentar
J. Fredrik Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 Fordi på starten så kommer bæsjen min ut som en lang og tykk bit. Men på slutten så kommer den i litt flere biter, ikke kuler, men blir avføringen blir liksom delt opp? Anonymous poster hash: a36a0...bd5 Det er ikke noe unormalt. Bæsjen kommer først har ligget lengst i tarmen og mer næring har blitt sugd ut av den. Det er derfor den er hardere. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Ser ut som noe dritt. Lenke til kommentar
heblilla Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Og hvilken av disse skal være sunnest, den første? Lenke til kommentar
Nordmann3 Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Hvorfor er det slik at all mat fordøyes, men mais kommer ut hel? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 (endret) Tygg maisen skikkelig. Enzymene klarer ikke å bryte ned det ytterste skallet på maisen derfor kommer de somregel hel ut igjen, dersom man ikke TYGGER maten nok. Endret 13. desember 2015 av IcedInsanity Lenke til kommentar
pervertedburger Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Min avføring ser ut som det vakreste kunstverk. Duften av den er som den fineste parfyme. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Tygg maisen skikkelig. Enzymene klarer ikke å bryte ned det ytterste skallet på maisen derfor kommer de somregel hel ut igjen, dersom man ikke TYGGER maten nok. Tygge maten? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Min avføring ser ut som det vakreste kunstverk. Duften av den er som den fineste parfyme. Helt utrolig og fantastisk post, veldig bra at ingen skriver noen dritt-poster i denne tråden.. ^^ Lenke til kommentar
pervertedburger Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Min avføring ser ut som det vakreste kunstverk. Duften av den er som den fineste parfyme. Helt utrolig og fantastisk post, veldig bra at ingen skriver noen dritt-poster i denne tråden.. ^^ hjelp Lenke til kommentar
Mario10 Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Fordi på starten så kommer bæsjen min ut som en lang og tykk bit. Men på slutten så kommer den i litt flere biter, ikke kuler, men blir avføringen blir liksom delt opp? Anonymous poster hash: a36a0...bd5 Det er ikke noe unormalt. Bæsjen kommer først har ligget lengst i tarmen og mer næring har blitt sugd ut av den. Det er derfor den er hardere. Ok Men når jeg driter, så driter jeg, også når jeg er ferdig med avføringen, så kan jeg ikke se avføringen? Siden avføringen har glidd ut det "dohullet" på egenhånd. Har du hatt sånn? Er det vanlig? Lenke til kommentar
Mario10 Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Når jeg driter, så driter jeg, også når jeg er ferdig med avføringen, så kan jeg ikke se avføringen? Siden avføringen har glidd ut det "dohullet" på egenhånd. Har dere hatt sånn? Er det vanlig? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Spøkelsesbæsj heter det Her er en opplæringsside for folk som liker å lese om bedritne fakta http://www.poopnames.com/ Lenke til kommentar
Mario10 Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Spøkelsesbæsj heter det Her er en opplæringsside for folk som liker å lese om bedritne fakta http://www.poopnames.com/ Haha takk Har du hatt det før? Er det vanlig/farlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg