BigJaffa Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 (endret) Min frue har fyller 25 i dag, frem til nå har det ikke kommet så mange gratulasjoner inn på mobilen. Jeg hadde satt stor pris på om så mange som mulig hadde tatt seg noen minutter til å skrive en melding på den store dagen. Nummeret du skal sende til er Endret 12. desember 2015 av Hårek Gjenoppretter slettet innlegg Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 Dette hørtes jo ikke ut som en prank. I det heletatt. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 12. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2015 Hva er det som er en prank med det? Alt er etterspør her er bare en liten oppmuntring på sms. Lenke til kommentar
kjekset Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 Sorry - dette er bare trist. Hvilken glede er det for henne at fremmede ønsker henne gratulerer med dagen? Det beste med å ha bursdag er jo at venner og familie endelig har mulighet til å vise at de bryr seg. Tanken er god, men lite gjennomtenkt. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 Føler det blir litt rart å sende en SMS, men du kan ønske henne gratulasjoner for meg. Jeg har forøvrig sjekket bakgrunnen rundt situasjonen, og kan fastslå at det er lite som tyder på at TS ikke snakker sant, og at dette er en spøk. 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 (endret) Aaaand it's gone, smart move Endret 12. desember 2015 av Belphegor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg