kathir28 Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 Hei! På skolen så har vi startet på et K&H prosjekt, men jeg vet ikke hva jeg skal lage. Prosjektet er over 17 timer, men mest sannsynelig mister jeg noen pga turer osv. Noen ideer? Lenke til kommentar
Eventyrtid Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 Hei! Gjerne gi oss her på forumet litt mer info- er det for eksempel sløyd, tekstil, keramikk? Hva går oppgaven ut på, og hva har skolen sagt at du MÅ ha med i sluttproduktet? Lenke til kommentar
kathir28 Skrevet 13. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2015 (endret) Hei! Gjerne gi oss her på forumet litt mer info- er det for eksempel sløyd, tekstil, keramikk? Hva går oppgaven ut på, og hva har skolen sagt at du MÅ ha med i sluttproduktet? Det kan være keramikk(er ikke god på det ) ,sløyd eller tekstil, eller en kombinasjon. Det er ikke noen klare rammer skolen har satt , deg meste baserer seg på selvstendighet Endret 13. desember 2015 av kathir28 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå