lavitz Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Hei kan man kjøre Linux på en Tundra 1555s Centrino? og vis det går, hvor kunne jeg da ha funnet driver til den? Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Linux vil altids kjøre uten driver, men WLan kortet kan du glemme ( for en stund ) Lenke til kommentar
lavitz Skrevet 16. november 2003 Forfatter Del Skrevet 16. november 2003 Men vil det være no problem siden jeg har en Pentim M Processor ? Lenke til kommentar
TimeTwister Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Nei sitter selv på en P-m og linux null problem her...Finner tom wlan kortet bare synd at jeg ikke får aktivert det ordentlig....sukk dukker opp som intel 2100, men vil ikke mer Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Nei sitter selv på en P-m og linux null problem her...Finner tom wlan kortet bare synd at jeg ikke får aktivert det ordentlig....sukk dukker opp som intel 2100, men vil ikke mer det WLan kortet er per dags dato ikke støttet Lenke til kommentar
TimeTwister Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 .....vet det..... er bare irriterende siden det faktisk dukker opp i system info.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå