smort1 Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 I never promised you a Rose Garden! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 Bra du forklarte tittelen, ellers så jeg ikke helt sammenhengen, men nå gjør jeg det. Triste skjebner dette her. For øvrig kom de aller første rosene jeg fikk i mitt liv i fra denne rose garden det henvises til. Jeg var femten år da. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 Helt klart ett kontrastfyllt bilde. Ikke alle har det like lett og i denne "søte førjulstiden" forsterkes inntrykkene ytterligere. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 13. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2015 Bra du forklarte tittelen, ellers så jeg ikke helt sammenhengen, men nå gjør jeg det. Triste skjebner dette her. For øvrig kom de aller første rosene jeg fikk i mitt liv i fra denne rose garden det henvises til. Jeg var femten år da. Takker, Helene! Kjekt å høre at du er en "rosepike", da! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 13. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2015 Helt klart ett kontrastfyllt bilde. Ikke alle har det like lett og i denne "søte førjulstiden" forsterkes inntrykkene ytterligere. Mvh. Rolf Takker, Rolf! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg