Spillredaksjonen Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Liker du sjarmerende banebygging og slåssing?KONKURRANSE: Vi er halvveis til jul, og åpner vår tolvte luke Lenke til kommentar
M4Kval Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 Nå er ikke jeg ekspert på Super Smash Bros brawl, men virker som om alle karakteren har vært med i spillet. Så velger den som var minst lett og finne ut om har vært med i spille. Lenke til kommentar
zilas0 Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 Lykke til alle saman! <3 Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 Nå er ikke jeg ekspert på Super Smash Bros brawl, men virker som om alle karakteren har vært med i spillet. Så velger den som var minst lett og finne ut om har vært med i spille. Ja, la merke til dette selv. Alle har jo vært med. Lenke til kommentar
OneUp Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 Nå er ikke jeg ekspert på Super Smash Bros brawl, men virker som om alle karakteren har vært med i spillet. Så velger den som var minst lett og finne ut om har vært med i spille. Nintendo gir ut to forskjellige spillserier med nesten samme navn, en som heter "Super Smash Bros." og en som heter "Super Smash bros. brawl". Her spør de om hvem som ikke var med i Super Smash bros. serien. Når du vet det er det litt lettere å finne det ut Lenke til kommentar
Yopaz Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 Nå er ikke jeg ekspert på Super Smash Bros brawl, men virker som om alle karakteren har vært med i spillet. Så velger den som var minst lett og finne ut om har vært med i spille. Ja, la merke til dette selv.Alle har jo vært med. Nei, det er en som aldri har vært med som en offisiell spillbar karakter. Du må se bort fra mods. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 Har ikke Wii U, men blir allikevel med. For dette hadde vært en fin julegave til en god kompis av meg Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 Nå er ikke jeg ekspert på Super Smash Bros brawl, men virker som om alle karakteren har vært med i spillet. Så velger den som var minst lett og finne ut om har vært med i spille. Det finnes en fin liste hvis du søker på rett ord Lenke til kommentar
Calamanzy Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 Denne har jeg veldig lyst til å vinne, så da er det bare å krysse fingrene Lenke til kommentar
Spasskij Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 I dag er faktisk bursdagen min! Så det hadde vært en perfekt bursdags gave å dele med min kjære! Krysser fingre, tær og albuer! Lenke til kommentar
kickerr Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 Har ikke Wii U, men blir allikevel med. For dette hadde vært en fin julegave til en god kompis av meg Hadde du lest annonsen litt bedre og sett på bildene så hadde du visst at Wii U er med i pakken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå