Gå til innhold

Tastatur med touchpad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det ingen som har sett eller hørt om noe lignende, jeg kan da umulig være den første som har tenkt på detta!

Det jeg trenger er ett tastatur med muligheten for å styre musa på en tilfredstillende måte. Det jeg tenker på da er først og fremst ett tastatur med en touchpad slik som på en bærbar maskin. Tastaturet må være trådløst ellers så er hele poenget vekk. Tanken er å kunne styre maskina uten å måtte dra med både tastatur og mus.

Noen som vet om slikt finnes eller om jeg skal springe på patent kontoret?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

oki, jeg prøver på en annen måte.

Finnes det programmer som gjør at jeg kan programere la oss si piltastene på tastaturet til å styre mus pekeren.

Fant tastatur med touchpad, men disse var ikke trådløse og da er litt av poengt vekk.

Det trenger forsåvidt ikke være touchpad på det, kanskje en styre pinne eller lignende.

Lenke til kommentar

Takker for svarene!

Testa den i funksjonen i windows og den funker til en viss grad. Men finnes det bedre program så vil jeg gjerne høre om det.

Hurtigtaster er bra, men ikke like enkelt for alle her:)

Trackball ja, det hadde funka utmerket.

*sjekke*

Lenke til kommentar

Sjekka det på ps.

Geniale...

Men det er ir, hva er egentlig rekkevidden på ir?

Det helt klart beste hadde vært med bluetooth, men det ser ikke ut som om det er kommet noen produkter med det enda.

Jeg for bygge meg ett BT tastatur. Det ser så simpelt ut, men krever vel endel deler du ikke får kjøpt på rimi for å si det sånn.

Lenke til kommentar
IR er infrarødt og er samme teknologi som i fjernkontrollen din.

Ja, akkurat.

IR må være grenseløst irriterende!

Ser for meg ett knust tastatur i irritasjon når jeg ikke får kontakt med maskinen idet jeg har finni stillinga i godstolen!

Og jeg var borti ett trådløst tastatur med IR hvor rekkevidden var ca en halv meter fra "basen".

Detta er sikkert bedre, men er det bra nok?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...