Gjest Slettet+0987123 Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Er logget inn , men får likevel beskjed om å logge meg inn for å få lagt inn bilde . Det er ikke første gangen det skjer. Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Bildekritikken og forumet har samme innlogging, men må logges inn hver for seg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Bildekritikken og forumet har samme innlogging, men må logges inn hver for seg. Logget meg inn på billedkritikken og da kommer jeg også inn på forumet uten egen innlogging, slik har det alltid fungert for meg . Å forsøke forumet først og så gå inn på billedkritikken etterpå uten egen innlogging har jeg ikke forsøkt . Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Bildekritikken og forumet har samme innlogging, men må logges inn hver for seg. Motsatt vei virket ikke . Så jeg logget meg på separat på billedkritikken , men fortsatt kommer det opp en beskjed om at jeg må logge på for å legge inn bilder. Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 6. januar 2016 Del Skrevet 6. januar 2016 Hei Kan du prøve å slette informasjonskapsler fra tek.no og auth.tek.no og legge inn på nytt og se om det løser problemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg