Gå til innhold

Skiferie for par

OJ Doe

Anbefalte innlegg

Hei, vi ønsker oss en skiferie, par på 25, uten behov for å dra på en eneste fest. Vi vil slappe av og stå på ski. Hun er ikke kjempeerfaren på ski,men står ca 20-25 timer i året, det er ikke nødvendig med noen halsbrekkende løyper, men det trenger ikke å være barnebakker. 

Vi ser for oss at man står opp om morgenen, spiser en god frokost på hotellet og tusler ut døra og setter seg i stolheisen. Så vi vil kunne ta en heis opp, og ha en lang nedfart, gjerne flere timer med stoppesteder på veien som serverer varm kakao og har fyr i peisen. Vi vil kunne gjøre dette ca en uke, uten å måtte kjøre samme løype hver dag. 

Det kan gjerne være en by/sentrum å tusle i, men vi trenger ikke noen shopping egentlig. 

Hvor reiser vi til da? Jeg snakker litt tysk, hun litt fransk, begge flytende engelsk. Jeg forstår at jeg ønsker meg noe som kanskje bare finnes på film, men hva er nærmest? Vi har ikke tenkt noen budsjett, men det er klart at vi helst ser at det blir overkommelig for to unge mennesker med huslån, og bryllup i Juli. Altså 10-15.000 som et tak kanskje? Det er nok med 4 hele dager på ski, men håper på 5-6. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...