Evakb Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Valencia Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Nydelig bilde med et fantastisk flott lys og vakre farger . Liker dette !!! Kunne kanskje beskjæres oppe slik at de lyse himmelbiten forsvant , men da blir det vel litt trangt over lyktestolpen . Mvh Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Et illustrerende bilde over et slitent gatemiljø, meget godt komponert. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Friskt og fint bilde man får gode tanker av dette! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Virkelig flott bilde! Nydelig lys og fine farger. God komp også. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 Flott bilde med fine farger, god skarphet og en fin komp. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 12. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2015 Takk til alle. Det finnes ikke noe bedre enn å vandre rundt i ukjente omgivelser og finne slike motiver, dette var et typisk "i farta" bilde. Lenke til kommentar
Evakb Skrevet 12. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2015 Nydelig bilde med et fantastisk flott lys og vakre farger . Liker dette !!! Kunne kanskje beskjæres oppe slik at de lyse himmelbiten forsvant , men da blir det vel litt trangt over lyktestolpen . Mvh Alec Takk skal du ha! Jeg ser poenget ditt, men dersom jeg beskjærer i toppen blir det ikke bare trangt, men motivet blir på en måte litt for komprimert etter min mening. Selv om himmelen er utbrent gir den liv til bildet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg