Kjetil Lura Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Har selv vurdert å bleke tennene mine, men den nye tannkremen ser ut til å funke. Tannlegen min anbefaler det ikke. Du sliter på emaljen som er til for å beskytte tennene dine. Haha funker en tannkrem på å bleke tennene dine? Så du hadde ikke bleka tennene selvom du hadde fått et tilbud til 1000,-? Kort svar, nei. Tannlegen min tar 1700kr i timen ca. Og jeg får pengene tilbake via jobb, men ikke bleking. Nei tannkrem har ikke noe med bleking å gjøre. Bruk nettet å få svar Lenke til kommentar
RuneHansen Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Har selv vurdert å bleke tennene mine, men den nye tannkremen ser ut til å funke. Tannlegen min anbefaler det ikke. Du sliter på emaljen som er til for å beskytte tennene dine. Haha funker en tannkrem på å bleke tennene dine? Så du hadde ikke bleka tennene selvom du hadde fått et tilbud til 1000,-? Kort svar, nei. Tannlegen min tar 1700kr i timen ca. Og jeg får pengene tilbake via jobb, men ikke bleking. Nei tannkrem har ikke noe med bleking å gjøre. Bruk nettet å få svar Jeg er som sagt 19 år, så er jo redd for at det vil slå ille ut etterhvert, etter tannblekking i så ung alder. Hva tenker du? Tror du det er noen 17-19 åringer som tar blekking? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Ja dessverre så tror jeg det. De tror bare at tennene er viktigste for damene, hilsen en snart 50 gammel gubbe Lenke til kommentar
RuneHansen Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 (endret) Ja dessverre så tror jeg det. De tror bare at tennene er viktigste for damene, hilsen en snart 50 gammel gubbe Haha gutter også? Eller er det hovedsaklig? Hvorfor føler du deg så sikker på det? Nå snakker jeg om ordentlig blekking altså, hos tannlegen. Endret 11. desember 2015 av RuneHansen Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Det er en ny ting som kalles "metrosexuell", der har du de tannblekende, sminkede, veskebærende mannedokkene Lenke til kommentar
RuneHansen Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Det er en ny ting som kalles "metrosexuell", der har du de tannblekende, sminkede, veskebærende mannedokkene Nei. Er bare sånn at enkelte liker å se bra ut, mens andre ikke gjør det. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Ja dessverre så tror jeg det. De tror bare at tennene er viktigste for damene, hilsen en snart 50 gammel gubbe Haha gutter også? Eller er det hovedsaklig? Hvorfor føler du deg så sikker på det? Nå snakker jeg om ordentlig blekking altså, hos tannlegen. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Du bisler til mod, likevel så holder du denne tråden i live. Har du ikke google på din maskin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå