Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Bleking tenner

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Har selv vurdert å bleke tennene mine, men den nye tannkremen ser ut til å funke. Tannlegen min anbefaler det ikke. Du sliter på emaljen som er til for å beskytte tennene dine.

Haha funker en tannkrem på å bleke tennene dine?

Så du hadde ikke bleka tennene selvom du hadde fått et tilbud til 1000,-?

Kort svar, nei. Tannlegen min tar 1700kr i timen ca. Og jeg får pengene tilbake via jobb, men ikke bleking.

Nei tannkrem har ikke noe med bleking å gjøre. Bruk nettet å få svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv vurdert å bleke tennene mine, men den nye tannkremen ser ut til å funke. Tannlegen min anbefaler det ikke. Du sliter på emaljen som er til for å beskytte tennene dine.

Haha funker en tannkrem på å bleke tennene dine?

Så du hadde ikke bleka tennene selvom du hadde fått et tilbud til 1000,-?

Kort svar, nei. Tannlegen min tar 1700kr i timen ca. Og jeg får pengene tilbake via jobb, men ikke bleking.

Nei tannkrem har ikke noe med bleking å gjøre. Bruk nettet å få svar :)

Jeg er som sagt 19 år, så er jo redd for at det vil slå ille ut etterhvert, etter tannblekking i så ung alder. Hva tenker du? Tror du det er noen 17-19 åringer som tar blekking?

Lenke til kommentar

Ja dessverre så tror jeg det. De tror bare at tennene er viktigste for damene, hilsen en snart 50 gammel gubbe :rofl:

Haha gutter også? Eller er det hovedsaklig? Hvorfor føler du deg så sikker på det? 

Nå snakker jeg om ordentlig blekking altså, hos tannlegen.

Endret av RuneHansen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...