AnonymDiskusjon Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Hei! Er en gutt på 18 som tenker å bleke tennene, men er usikker på om jeg burde gjøre det siden jeg er såpass ung? Tennene mine er dessuten litt gule og liker det ikke Anonymous poster hash: 38003...d84 Lenke til kommentar
RuneHansen Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Hei! Er en gutt på 18 som tenker å bleke tennene, men er usikker på om jeg burde gjøre det siden jeg er såpass ung? Tennene mine er dessuten litt gule og liker det ikke Anonymous poster hash: 38003...d84 *Prisen er på 1000kr, etter sånn julerabatt. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Bort kastet penger om du spør meg. Mine to tenner nede er svarte, kommer av kaffe/te/vin osv. Men har nå fått nye tannkrem til 137kr(100ml,130g) som jeg tester og ser ut til å hjelpe meg. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Bort kastet penger om du spør meg. Mine to tenner nede er svarte, kommer av kaffe/te/vin osv. Men har nå fått nye tannkrem til 137kr(100ml,130g) som jeg tester og ser ut til å hjelpe meg. Bortkasta fordi du har svarte tenner? Eg har ikkje lese om at det skal vere problematisk for ein på 18 å bleike tennene. Skal du gjere det heime med utstyr frå tannlegen så kostar det rundt 4000 kroner, eventuelt pluss ein førkontroll og det som måtte medfølgje av behandling. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Neida, hehe. men gjør det noe om tenne dine ikke er hvite som snø. Ja er snart 50 og bryr meg ikke. Men var ikke vont ment med det jeg skrev, sorry Lenke til kommentar
Tastaturskriver Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Ved siden av analbleking må dette være noe av det mest tåpelige å bruke penger på jeg kan tenke meg. Nå er det snart jul, hvorfor ikke donere den tusenlappen til flyktninghjelpen? 2 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 En plus for den folkens. Hehe, nå trenger ikke mitt rass hull bleking. Men jeg mener at tannlegene skal bruke tiden de har til å fikse tennene, ikke bleking. Har selv måtte gått til tannlege vakten på søndag for tannsmerter, skal på torsdag for å få rotfylling. Koster meg ca 6500, vet mer når de er ferdig. Trist rett før jul, jaja slik er livet. Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Ved siden av analbleking må dette være noe av det mest tåpelige å bruke penger på jeg kan tenke meg. Nå er det snart jul, hvorfor ikke donere den tusenlappen til flyktninghjelpen? Hvis jeg skulle bleke enten tenner eller analen, så måtte det være for å se bedre ut for andre. Nå jeg vet ikke hvordan det er for folk flest, men for meg personlig så er det vesentlig flere som ser tennene mine enn endetarmsåpningen min. Lenke til kommentar
RuneHansen Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Har anmeldt de nissene over til MOD. Slike kommentarer kan dere holde dere gode for. Lenke til kommentar
RuneHansen Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Bort kastet penger om du spør meg. Mine to tenner nede er svarte, kommer av kaffe/te/vin osv. Men har nå fått nye tannkrem til 137kr(100ml,130g) som jeg tester og ser ut til å hjelpe meg. Bortkasta fordi du har svarte tenner? Eg har ikkje lese om at det skal vere problematisk for ein på 18 å bleike tennene. Skal du gjere det heime med utstyr frå tannlegen så kostar det rundt 4000 kroner, eventuelt pluss ein førkontroll og det som måtte medfølgje av behandling. Ok. Men er det vanlig da? At en 18 åring blekner litt på tenna? Har jo lest litt om at det er farlig for emaljen etc.. Lenke til kommentar
RuneHansen Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Neida, hehe. men gjør det noe om tenne dine ikke er hvite som snø. Ja er snart 50 og bryr meg ikke. Men var ikke vont ment med det jeg skrev, sorry Ja, gjør jo noe med utseendet. Utseendet blir mye finere med hvitere tenner enn gule tenner. Dessuten koster tannblekkingen bare 1000kr, så må nesten bare gripe sjansen da Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Jepp det er det, samme som om du bruker hydrogenperoksid. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Hydrogenperoksid bør ikke brukes til bleking av tenner, ineffektivt for det første. Var en annen kar her for en stund siden som lurte på hvor han kunne kjøpe hydrogenperoxid for å bleke tenner. Var ganske tydelig at han skulle noe helt annet.... Kaboooom! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Har anmeldt de nissene over til MOD. Slike kommentarer kan dere holde dere gode for. Hehe, du tok ikke poenget ser jeg. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 (endret) Hydrogenperoksid bør ikke brukes til bleking av tenner, ineffektivt for det første. Var en annen kar her for en stund siden som lurte på hvor han kunne kjøpe hydrogenperoxid for å bleke tenner. Var ganske tydelig at han skulle noe helt annet.... Kaboooom! Hehe, hva bruker tannlegene til bleking http://www.tannklinikken.no/tanntips/Dette-bor-du-vite-om-tannbleking- Endret 11. desember 2015 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 (endret) De bruker middler som inneholder hydrogenperoxid ja, men det er forskjell på å kjøpe kun hydrogenperoxid og skylle munnen og bruke det som et virkemiddel sammen med andre ingredienser. Jeg misforsto sikkert http://www.realself.com/question/safe-swish-hydrogen-peroxide-whiten-teeth http://www.ada.org/en/about-the-ada/ada-positions-policies-and-statements/tooth-whitening-safety-and-effectiveness Edit; For sent med den editen Kjetil Endret 11. desember 2015 av Belphegor Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Har selv vurdert å bleke tennene mine, men den nye tannkremen ser ut til å funke. Tannlegen min anbefaler det ikke. Du sliter på emaljen som er til for å beskytte tennene dine. Lenke til kommentar
RuneHansen Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Har selv vurdert å bleke tennene mine, men den nye tannkremen ser ut til å funke. Tannlegen min anbefaler det ikke. Du sliter på emaljen som er til for å beskytte tennene dine. Haha funker en tannkrem på å bleke tennene dine? Så du hadde ikke bleka tennene selvom du hadde fått et tilbud til 1000,-? Lenke til kommentar
RuneHansen Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Hydrogenperoksid bør ikke brukes til bleking av tenner, ineffektivt for det første. Var en annen kar her for en stund siden som lurte på hvor han kunne kjøpe hydrogenperoxid for å bleke tenner. Var ganske tydelig at han skulle noe helt annet.... Kaboooom! Så hva ellers skal jeg bruke til tannblekking? Eller ikke jeg da, men tannpleieren som skal gjøre det på meg. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 (endret) Søk på nettet vel, masse greier uten peroxider. Det er forskjell på å ta en slurk hydrogenperoxid og skylle munnen og bruke et middel med hydrogenperoxid som virkestoff. Hvis det er kaboooom du hinter til så bør du bruke (lage) ANFO eller noe isteden Edit; Det er nok ikke lurt å dra denne videre. Er det ikke tannbleking det gjelder så gå på freakforum istedenfor, mange flinke folk der. Endret 11. desember 2015 av Belphegor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå