FredrikUG92 Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 (endret) Hadde en kompis her som har satt sammen noen pc-er før, og har over middels greie på data generelt. Problemet er at han bor langt unna og ikke har noen mulighet til å hjelpe meg før på lenge. Er selv mer eller mindre helt ny på hardware/montering. Det eneste som skjer når jeg slår på strømforsyningen bak er at det lyser et par lys i hovedkortet. På-knappen på kabinettet derimot virker ikke, eller det vil si, jeg får ingen respons. Fant ut at jeg skulle skru opp igjen kabinettet og se litt selv. Gikk over de fleste kabler og sjekka at de satt godt i, og oppdaget at det var et par som ikke koblet inn i det hele tatt. (Har lagt ved bilde) Har skjønt som så at det har noe med led lys å gjøre. (Men dette skal vel ikke være relevant for at resten skal fungere regner jeg med?) Alt er kjøpt i deler på komplett.Her er oppsettet: Prosessor Intel Pentium G3258 An. Edition, LGA1150 Strømforsyning Corsair RM850, 850W PSU Minnebrikker: HyperX Fury DDR3 1866MHz 16GB Black Skjermkort: MSI GeForce GTX 970 Gaming 4GB Hovedkort: MSI Z97A GAMING 7, Socket-1150 Harddisk: Samsung 850 EVO 250GB SSD Kabinett Corsair Carbide SPEC-03 Midi Tower Sort Som sagt, intenting skjer, ingen vifter starter, helt dødt. Endret 11. desember 2015 av FredrikUG92 Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Ta og sjekk at polaritet er rett på pluggene, positiv har et lite triangel og helst ta vekk det mellomstykket, det kan forvirre mer enn hjelpe. Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Står i manualen til hovedkortet hvor de skal kobles Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå