ratm Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Hei. Jeg har prøvd Tv tool og 6.o funkerer fint, men varer bare i 10 min. Jeg har prøvd fullversjonen av mange av de andre versjonene men fungerer ikke, kun svart/hvit vet ikke om det er skjermkortet mitt (Creative Geforce 2 Ti) Eller om det er fordi jeg kjører Xp. Jeg lurer på om noen vet om noen andre bra tv ut programmer som jeg kan prøve? Eller må jeg vente på fullversjonen av Tv Tool 6.0 På forhånd takk Lenke til kommentar
Murdock Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Heisann Grunnen til at det bare virker i 10 minutter er at det er en demo, du må betale for registrering for å skru av denne sperren. Anbefaler dette, tror det koster 10€, (80kr?) Er ganske sikker på at det ikke finnes noe reelt alternativ, hvertfall ikke for å få bukt med den sorte rammen på TVen. HMM Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Det er svart/hvit fordi du har stilt TVTool til å bruke S-VHS når du ikke har en TV som støtter dette. Still TVTool til vanlig kompositt, så får du fargene tilbake. Lenke til kommentar
Sadoneger Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Tipper EvilEd har rett... huk av for "Force composite". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå