Gå til innhold

MusicMatch vs. MediaMonkey

rofl2

Anbefalte innlegg

Jeg mener å ha vært på en annen tråd om dette men kan ikke finne den ikke igjen.

Eter å ha fått råd om bytte til MediaMonkey - MusicMatch er jo et gammelt og 'utgått' program har jeg forsøkt å rippe CD med MediaMonkey (fri versjon), men heller ikke da ble informasjonen kopiert. Altså Artist, Album og Tittel.

Jeg forsøkte å oppgradere tracks for en rippet CD fra Internet, og nå er jeg ikke sikker: Hadde jeg allerede lagt inn datene på filene, eller skjedde det en oppgradring slik jeg forventet? (Jeg tror det var det som skjedde, men kan ikke banne på det)

Men jeg får i hvert fall ikke til å oppgradere den informasjonen for andre CD'er jeg har rippet. Hver gang jeg forsøker kommer det opp et bilde av en CD (som jeg ikke husker nå, men det er i hvert fall ikke noen av mine) - men de riktige sporene track1 osv er listet opp nederst på skjermen.

Jeg prøvde å rippe en annen CD med MediaMonkey men heller ikke da ble artist, tittel, album med.

Lenger kommer jeg altså ikke. Ska det være slik, eller gjør jeg noe feil?

(Sitter med en følelse av at jeg har lagt inn post om dette før idag men kan i hvertfall ikke finne en slik her.)

Men det er vel ikke annet enn å fortsette med manuell innlegging?

Endret av rofl2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...