a|ien Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 (endret) Hei. sitter for tiden med en NEC multisync FE950+ 19" er ganske fornøyd med den, men den tar simpelthen for STOR plass. Er derfor på jakt etter en LCD skjerm. Kriterier: * maks ca. 4500 kr * 17" eller 19" * bør klare 1280 * 1024 * en skjerm som folk har god-erfaring med. Det jeg er på jakt etter er anbefalinger av skjermer som tilfredsstiller det jeg er på jakt etter. Skriv gjerne noen ord om den du har Kommer LCD til å synke særlig i pris framover? Tenker juletider, eller Januar? -a|ien Endret 16. november 2003 av a|ien Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Hei og velkommmen til forumet. Trykk Her så kan du lese litt mer om LCD skjermer. Først og fremst kommer det an på hvordan du bruker maskinen din. Hvis du ikke spiller noe særlig men setter kavlitet foran alt, anbefaler jeg deg Eizo L557. Dette er en knall skjerm. LCD teknologien er under utvikling og vi vil vente oss stadig bedre og mer spennende modeller. Eizo har annonsert nye skjermer på markedet og dette vil vel føre til at dagens modeller faller i pris. Hvor lenge til dissse er ute på markedet vet jeg ikke (har ikke satt noen dato ennå), men jeg vil tippe rundt påsketider. Så til julegave til deg selv er nok Eizo L557 det beste valget. Lenke til kommentar
a|ien Skrevet 16. november 2003 Forfatter Del Skrevet 16. november 2003 Hei, og takk for svaret. Har forresten lest gjennom den gjennomgangen. Har sett litt på den skjermen, men er litt betenkelig med henhold til spilling, da jeg liker å spille litt av og til. Hovedsaklig brukes PC'en til Surfing, litt kontor applikasjoner og litt spilling (Max Payne 2, HL2 når det kommer osv.) Så jeg vil helst ikke at skjermen jeg velger skal ha problemer med dette. Flere gode tips mottas gjerne. -a|ien Lenke til kommentar
a|ien Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 noen flere som har noen bidrag? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 har mange fler jeg da;) huyndai q17s er nok den beste til spill Hercules ProphetView 920Pro DVI er nok en god nummer 2 ønsker du enda fler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå