Smedsrud Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Etterfølgeren til «årets spllbærbar 2014» er her, nå i ny drakt.UNBOXING: Vi har bildene: Asus' nye kraftkar på «catwalken» Lenke til kommentar
TeaRex Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Så dette beistet i en butikk for et par dager siden, ganske snacks denne! Men prisen da.. helvette.. tar jeg heller å bygger 2 nye stasjonære PCer.. 7 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Noen som spanderer? Lenke til kommentar
Krokill Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Er den egentlig verdt prisen? Du får jo G751 med dobbelt så stor SSD og HD for en lapp mer? Sitter å lurer på hvilken av de jeg skal gå for. Holder ennå en knapp på G751. Lenke til kommentar
coban Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Er den egentlig verdt prisen? Du får jo G751 med dobbelt så stor SSD og HD for en lapp mer? Sitter å lurer på hvilken av de jeg skal gå for. Holder ennå en knapp på G751. Det er pga. det fortsatt er gammelt lager ute i kanalen av G751 -- disse varene ble kjøpt da NOK vs. EUR/USD var mye lavere. Innkjøpsprisen er nok den samme i EUR/USD, men pga. valutaendringer så er den dyrere. Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Minst 7k för dyr, mycket tack vare ikke-befintlighet av konkurrans och hög pris på $. Det fanns en tid då toppkortet på mobila i princip var det samma som på Desktop, men nu är det minst en SKU mindre i specs. Ligger inte 980m någonstans emellan desktop 960 och 970? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Når en subwoofer ikke er nok så får du en "sonic bass woofer" isteden. 2 Lenke til kommentar
Tom@frogner Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 "Ikke-befintlighet av konkurrans".... det kan jo ikke stemme helt? Multicom (Clevo), Alienware (Dell), MSI, Acer, alle disse er med på samme krigen og tilgjengelige i Norge. Lenke til kommentar
Arnt0r Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Kan ikke skjønne at det kan være behagelig å sitte i flere timer i strekk å spille på en bærbar. Tenker da på ergonomi. Jeg blir sliten i skuldre og nakke av å redigere bilder og film på den bærbare etter en stund. Er lettere å tilpasse sittestilling med tastatur og skjermplassering på en stasjonær. Mulig jeg begynner å bli gammel som er problemet ? 2 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Feil maskin, toppmodellen koster 25k. Lenke til kommentar
xSotte Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Jeg mottok min G752VT i dag. Å gå fra en stasjonær med ROG Swift 27" til denne føles helt feil, men denne blir bare en grei sekundær PC. Vist noen har spørsmål så kan jeg alltids svare. Denne bærbaren har 75hz skjerm noe jeg ikke så da jeg kjøpte den. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 Ikke noe som hindrer deg i å bruke ekstern skjerm, mus og tastatur. Drar vel neppe 4k, men det er stort sett bare gimmick uansett. Lenke til kommentar
Bassomalik Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Skriveleif på første bildet. "Mwer" Lenke til kommentar
Bassomalik Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 Ikke noe som hindrer deg i å bruke ekstern skjerm, mus og tastatur. Drar vel neppe 4k, men det er stort sett bare gimmick uansett. 4K gaming i seg selv er ikke no vits. Kan tenke at det er greit om man skal showcase noe, men ellers bare bortkastet til dags dato Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå