NoraCeline-00 Skrevet 11. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2015 Hva syns dere er finest på jenter? Bukser med høyt eller lavt liv? Og hva ser best ut på jenter som er litt kraftige? Lenke til kommentar
NoraCeline-00 Skrevet 11. desember 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. desember 2015 Low-waist Lenke til kommentar
NoraCeline-00 Skrevet 11. desember 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. desember 2015 Meg med high-waist: Lenke til kommentar
NoraCeline-00 Skrevet 11. desember 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. desember 2015 Meg med low-waist: Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 11. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2015 Går ikke an å svare på for min del da det er veldig stor forskjell fra person til person og det avgjøres også av hva man har på seg på resten av kroppen. Du så mye bedre ut med low-waist Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2015 I det store og det hele synes jeg low-waist er mest kledelig på de aller fleste. Men moten går jo sin gang. AtW Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 11. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2015 På deg ser low best ut. Generelt sett synes jeg folk ligner på Oluf med high waist. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 11. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2015 Jeg syntes high waist ser som oftest bedre ut om man har noen kilo for mye. Spesielt om man har en topp som dekker magen, og ikke som ligger klin inntil. Nå snakker jeg ikke om superhigh waist altså. Buksene på bikbok eller cubus er gode nok. Jeg syntes High Waist Hannah eller Jegging Jane fra Cubus er høye nok på de fleste. Jegging Jane er utrolig god på! Lenke til kommentar
War Skrevet 11. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2015 Lav er win, høy må jeg snu meg to ganger etter for å se om jeg så syner, forventer da også langt hår og topp som ikke rekker ned til buksa. Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 11. desember 2015 Rapporter Del Skrevet 11. desember 2015 Umulig å si hva som er best. Kommer helt an på personen, resten av kroppen, resten av klærne, hvilken stil det er osv. High waist funker bra som hold in så man får en finere figur. Selv liker jeg mye bedre high waist på shortser enn på bukser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå