Fotoskrulla Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Utsikten... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Sig mig hvor er sneen henne :-D Synes billede 2 er bedst..dejlige farver og masser af smuk natur hilsen Suss 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2015 Hei! Sneen ser du i skyene, den driver innover og opp i fjellene. Her langs kysten er det bare masse vind og regn for tiden. Den ene stormen avløser den andre. Vi var faktisk oppe i 12 grader her en dag, men det ligger på rundt 3 grader. Lyset er nærmest helt borte, med så mye skyer blir det liksom ikke ordentlig lyst ute. Sukk.. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 V1 viser jo naturen slik den er akkurat nå i et snøfritt desemberlandskap: Grått. trist og mørkt. V2 var vel den mest interessante, men V3, med det ensomme treet var best, synes jeg. Godt jobba, Helene! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2015 V1 viser jo naturen slik den er akkurat nå i et snøfritt desemberlandskap: Grått. trist og mørkt. V2 var vel den mest interessante, men V3, med det ensomme treet var best, synes jeg. Godt jobba, Helene! Ensomt tre i V3? Ble litt satt ut, VTre da kanskje Men takk for fine kommentarer Fredrik! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Ufffameg, rota visst her, mente at V2 var best, men V3 var mest interessant, ja ja Ha ei fortreffelig helg! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Flott billedserie , alle tre var fine men jeg har v3 som favoritt. P.S flott og dramatisk himmel i v1. Mvh Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Smaken er jo litt forskjellig, min favoritt blir nok V2, men gode bilder alle tre. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Flott Helene velger meg 1 og 2 Hilsen Tove 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 11. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2015 Flott billedserie , alle tre var fine men jeg har v3 som favoritt. P.S flott og dramatisk himmel i v1. Mvh Alec Smaken er jo litt forskjellig, min favoritt blir nok V2, men gode bilder alle tre. Mvh Ragnar Flott Helene velger meg 1 og 2 Hilsen Tove Hello! Tusen takk for trivelige kommentarer. Ingen av bildene gikk vel av med en overbevisende seier i dag heller. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 12. desember 2015 Del Skrevet 12. desember 2015 Hei! Sneen ser du i skyene, den driver innover og opp i fjellene. Her langs kysten er det bare masse vind og regn for tiden. Den ene stormen avløser den andre. Vi var faktisk oppe i 12 grader her en dag, men det ligger på rundt 3 grader. Lyset er nærmest helt borte, med så mye skyer blir det liksom ikke ordentlig lyst ute. Sukk.. Ja det er ikke så jule aktigt uden sne desværre..men vi kan jo ikke lave om på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg