JoseCuervo Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Hei. Jeg og en nabo bor på hver sin side av en kommunal vei. På naboens tomt går en elv som ved veien blir ført i rør under veien og ledet til ett annet sted, vekk fra min tomt. Men jeg har ved flere tillfeller sett at det kommer vann opp fra bakken på min tomt, da ofte som en liten fontene ved mye nedbør. Hvem har ansvaret for å fikse problemet her? Jeg, min nabo eller kommunen? Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Tipper det er du selv med mindre dette har dukket opp etter at nabo eller kommunen har gjort noen endringer i det siste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Slikt kan være problematisk for veien også, kommunen (vei/vann/avløp) burde bli informert. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Elv eller bekk? Store forskjeller på de 2 Ved bekk så skal det nok gå an å fikse selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå