mobilen.no Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Boses SoundTouch 30 blir smartere for hver generasjon. Denne fikser nesten alt.TEST: Bose SoundTouch 30 Series III Lenke til kommentar
Karl M Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Hei. Kan dere teste denne mot Audio pro allroom air one? Lenke til kommentar
Arnt0r Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Typisk boselyd mao ? 1 Lenke til kommentar
Valdimar Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Ser det hintes til Sonos i alle slike tester, men er skeptisk til at det virker veldig låst. Finnes det ingen åpne standarder som gjør at man kan blande utstyr fra forskjellige produsenter? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 På tide at de oppdaterer appen? Det må være noe av det grelleste jeg har sett av en app på lange tider. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Min heter nøyaktig det samme til tross for at dette vistnok er en oppgradert modell.......spiller sykt bra, ser bra ut og jeg ville ikke vært foruten. Har Bose anlegg fra før å dette og flere høytalere du ønsker supplerer en perfekt lyd, mye snakk om Sonos, men jeg har aldri vært imponert av verken høytalere eller subben til Sonos. Meg om det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå