H?rselsvern Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Leter etter en form for hårprodukt som gir volum og hold, men uten å bli glinsende. Er det noen som har anbefalinger på dette området? Lenke til kommentar
bas Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Dette har jeg egentlig ikke veldig peiling på, men fikk anbefalt "clay" av frisøren når jeg spurte om å få noe som ikke ser vått ut i håret, og jeg er veldig fornøyd med resultatet (jeg er mann by the way) Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Kjøp rød define. Lenke til kommentar
Flying Skrevet 13. desember 2015 Del Skrevet 13. desember 2015 Osis Dust It syns jeg fungerer veldig bra. Helt matt. Lenke til kommentar
H?rselsvern Skrevet 13. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2015 har brukt clay, men føler ikke den gir no volum, at ting bare blir stivt eller flatt.. Nå snakker jeg om den røde fra define. Lenke til kommentar
Eberkopf Skrevet 15. desember 2015 Del Skrevet 15. desember 2015 Hva slags hårtype har du? Tykt/tynt? Jeg har erfart at hårpudder gir veldig god hold stort sett hele dagen, uten at håret bærer preg av at du har et produkt i det. Lenke til kommentar
H?rselsvern Skrevet 15. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2015 det er en blanding mellom tykt og tynt. Men det blir veldig flatt og flagrer til alle kanter om jeg ikke putter noe i det men syns det ser så latterlig ut at det skal være så shiny i settinger jeg i utgangspunktet ikke ville ordnet sveien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå