2bb1 Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 (endret) Hva er forskjellen??? hva er billigst av og kjøpe en samsung E700 uten noen ting (abo. osv.) og en samsung med ringkontant?? ( har ringkontant fra før. lønner det seg og kjøpe nytt ring kontant abo.??) Endret 16. november 2003 av 260202 Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Det vil jeg tro kommer litt ann på. Husker ihvertfall med N3510i, var det mye billigere å kjøpe med kontantkort i forhold til å kjøpe uten. Men det kommer jo selvfølgelig ann på prisene når det gjelder ditt spm? Lenke til kommentar
fukkjua Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Jeg synes du burde kjøpe mobil med Netcom Youngtalk abo. Det er pleier å være veldig fine tilbud på mobiler med young talk! Har det selv! Det fungerer sånn at du får 200,- på kortet hver måned automatisk, og du bruker pengene akkurat som på ring kontant. Veldig deilig! Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 16. november 2003 Forfatter Del Skrevet 16. november 2003 jeg bruker ikke mer enn 60- 80 kroner mnd. Men takk for tipset! Lenke til kommentar
gnomen Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 jeg syntes du burde kjøpe med kontant du spare penger på både mobil og hvis du ikke har abonn fra før lønner det seg 100% lykke til med det Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 16. november 2003 Forfatter Del Skrevet 16. november 2003 tusen takkk!! *grin* Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 går jo også ann å kjøpe chess abb. men da blir ikke mobilen noe mye biligere,, men 200-300kr kan du spare,, chess har veldig lave månedsavgifter,, tror det er fra 9 kr.. og det er billig å ringe med de. og sende sms,, er ganske billig, i allfall vis du sammenligner med kontantkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå