Yippee Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Heia! Skal for første gang bruke joypad tenkte jeg til Dirt Rally på pc.. aldri gjort det før, så usikker om jeg trenger noe software av noe slag for å få dette til å virke? Trenger også forslag til Joypad Takker på forhånd! Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 (endret) På Steam så står det at det har "full controller support" så da funker det med XB360 kontrollere. Jeg har testet massevis av pad's, men du må nesten spesifisere budsjett og preferanser (PS4 vs XB for eksempel). De billige jeg har, ca 100-150,-, er like bra som de dyrere jeg har testet. Kvaliteten kan vel diskuteres, men jeg har aldri vært fyren som knuser spilleutstyr pga rage Deal Extreme har mye bra og billig, sjekk de som har mange og gode reviews. Gamepadsøk DX Edit; Vet ikke om dette gjelder Dirt Rally, men jeg fikk problemer med Lego-spillene da det måtte ha alle keybindings for å fungere, det var for lite knapper på gamepaden min Endret 10. desember 2015 av Belphegor Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 10. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2015 På Steam så står det at det har "full controller support" så da funker det med XB360 kontrollere. Jeg har testet massevis av pad's, men du må nesten spesifisere budsjett og preferanser (PS4 vs XB for eksempel). De billige jeg har, ca 100-150,-, er like bra som de dyrere jeg har testet. Kvaliteten kan vel diskuteres, men jeg har aldri vært fyren som knuser spilleutstyr pga rage Deal Extreme har mye bra og billig, sjekk de som har mange og gode reviews. Gamepadsøk DX Edit; Vet ikke om dette gjelder Dirt Rally, men jeg fikk problemer med Lego-spillene da det måtte ha alle keybindings for å fungere, det var for lite knapper på gamepaden min Takk for svar! Har ps4 om den kontrollen kan brukes? hmm okey, høres bra ut.. Nei i jula koster ting så grasat mye, at har ikke råd til å knuse noe som helst Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Søk på "PS4 controller on PC" på google så finner du masse info, første resultatet er denne siden; http://ds4windows.com/ Du må vel ha blåtann for å få de trådløse konsollkontrollerne til å funke Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 10. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2015 Søk på "PS4 controller on PC" på google så finner du masse info, første resultatet er denne siden; http://ds4windows.com/ Du må vel ha blåtann for å få de trådløse konsollkontrollerne til å funke Hva om jeg har USB koblet til pc hele tiden? Takker! Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Da er det ikke noe problem Tror ikke Steam har innebygget støtte for PS4-kontroller så du må kanskje bruke den programvaren jeg linket til alikevel. Gå inn på innstillingene i spillet og prøv å sette keybindings, kan hende den funker uten noe ekstra mikkmakk. Det gjorde mine billige greier hvertfall 1 Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 10. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2015 Da er det ikke noe problem Tror ikke Steam har innebygget støtte for PS4-kontroller så du må kanskje bruke den programvaren jeg linket til alikevel. Gå inn på innstillingene i spillet og prøv å sette keybindings, kan hende den funker uten noe ekstra mikkmakk. Det gjorde mine billige greier hvertfall Takk skal du ha da skal jeg prøve det! kan forresten anbefale Dirt Rally, veldig morsomt og mye eldre biler som er bare KREM! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå