Gå til innhold

[Løst] Pakke fra Oslo til Tromsø

lewa_j

Anbefalte innlegg

Heisann! :) Jeg har en liten problemstilling som jeg håper noen kan hjelpe meg med.

Jeg bestilte noe på nettet på formiddagen torsdag 3. desember og det stod da i leveranseinformasjon på nettstedet at det ville ta 2-6 dager før jeg fikk pakken. I og med at jeg for tiden er på besøk hos familie i Tromsø og skal være her frem til mandag den 14. desember, så valgte jeg å få pakken sendt hit istedet for til min hjemmeaddresse. Det gikk imidlertid 7 dager før Posten i det hele tatt mottok pakken min (den ankom Oslo terminal i dag klokken 20:36) og nå står det at pakken er forventet levert til meg tirsdag 15. desember, altså dagen etter at jeg reiser hjem, noe som er utrolig lite beleilig.

Så det jeg da lurer på er om noen vet om pakken faktisk ikke vil komme før den 15. desember eller om det bare er datoen de har satt for å være sikre på at jeg ikke får den seinere enn de har sagt og dermed gi meg grunn til å klage (liksom på samme måte som utløpsdatoen du finner på et matprodukt bare er den absolutt første datoen produktet muligens kan tenkes å ikke være 100% bra lenger, og ikke den datoen det faktisk vil være ødelagt)? Det vil vel ikke vanligvis ta hele fem dager for en pakke å bli sendt fra Oslo til Tromsø? Eller er det mest sannsynlig en forsinkelse pga. at jula nærmer seg kanskje?

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er estimert ut ifra juleposten, tar en god del lengre tid på omlastingsterminaler og andre steder nå i desember. Så ja, det er datoen de har satt for å være 100% sikre i kaoset som kalles jul :)

Jeg bestiller sjelden ting i desember og har desverre ikke noen erfaringer med estimert frakttid og leveringstidspunkt i jula.

Endret av Belphegor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...