lysbringer Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Heisann! Jeg skriver et dikt på skolen, om en venninne som liksom vil begå selvmord: Jeg skal gi henne alle grunnene til å ikke gjør det, men jeg lurte på en ting. Er det noen som har andre forslag om hva hun er for "noen" eller hva hun betyr? F.eks har jeg kommet frem til en venn, en elev, en søster, en datter... ovs. jeg er evig takknemlig! Lenke til kommentar
lewa_j Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Kommer an på om du vil ha direkte substantiver som det eller om du kan gå for mer indirekte meninger? Hvis du kan gå for mer indirekte meninger, så kan ho jo være noens grunn til å stå opp om morgenen, noens hovedkilde til smil og latter, etc. etc.? Lenke til kommentar
lysbringer Skrevet 10. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2015 Kommer an på om du vil ha direkte substantiver som det eller om du kan gå for mer indirekte meninger? Hvis du kan gå for mer indirekte meninger, så kan ho jo være noens grunn til å stå opp om morgenen, noens hovedkilde til smil og latter, etc. etc.? tusentakk! har du evt. flere, du trenger ikke å komme med noen om du vil 1 Lenke til kommentar
lewa_j Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Kommer an på om du vil ha direkte substantiver som det eller om du kan gå for mer indirekte meninger? Hvis du kan gå for mer indirekte meninger, så kan ho jo være noens grunn til å stå opp om morgenen, noens hovedkilde til smil og latter, etc. etc.? tusentakk! har du evt. flere, du trenger ikke å komme med noen om du vil Er dessverre ikke noen poet haha, men noens lys i vintermørket, noens motivasjon til å være den beste mulige versjonen av seg selv og/eller noens inspirasjon til å fatte mot i hverdagen (: Lenke til kommentar
lysbringer Skrevet 10. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2015 Kommer an på om du vil ha direkte substantiver som det eller om du kan gå for mer indirekte meninger? Hvis du kan gå for mer indirekte meninger, så kan ho jo være noens grunn til å stå opp om morgenen, noens hovedkilde til smil og latter, etc. etc.? tusentakk! har du evt. flere, du trenger ikke å komme med noen om du vil Er dessverre ikke noen poet haha, men noens lys i vintermørket, noens motivasjon til å være den beste mulige versjonen av seg selv og/eller noens inspirasjon til å fatte mot i hverdagen (: Tusen hjerteligtakk! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå